Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس گفت: ملت ایران و عراق در طول تاریخ زندگی مسالمت امیز داشتند و امروز هم روابط برادرانه دارند


به گزارش شریان نیوز،رژه بزرگ نیروهای مسلح به مناسبت 31 شهریور ماه (آغاز هفته دفاع مقدس)، از دقایقی قبل با حضور یگان های مختلف زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس و در خلیج فارس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی رئیس مجلس در این مراسم گفت: ملت ایران و عراق در طول تاریخ زندگی مسالمت امیز داشتند و امروز هم روابط برادرانه دارند. محورهای مهم سخنان لاریجانی در این مراسم به شرح ذیل است:

*ملت ایران و عراق در طول تاریخ زندگی مسالمت امیز داشتند و امروز هم روابط برادرانه دارند

* هم دولتها و هم دو ملت در عراق حدید، نیروهای مسلح در خدمت ملت عراق و در حال مبارزه با تروریست‌هاست

*٤ علت توانمندی نیروهای مسلح ایران، یکی پایه گذاری صحیح و اصولی در قانون اساسی است.

*ارکان اصلی شکل گیری نیروهای مسلح ما مردمی  بودن و مکتبی بودن است.

*فرماندهی نیروهای مسلح ما یک فرماندهی پارسا و هوشمند است چه در زمان امام راحل و چه رهبری فعلی.

* جنگ نشان داد اتکا به خود تنها راه قدرتمند شدن است. توان موشکی عامل صیانت ملت در برابر دشمن گستاخ است

*ایران امروز نیروی مسلحی دارد که نه تنها توان ایستادن برابر هر قلدر مست  را دارد بلکه اماده کمک به کشور دوست است

* امریکا سعی می کند مقامات منطقه را نسبت به ایران نگران کند

*رئیس مجلس خطاب به کشورهای منطقه گفت: امریکا و ترامپ و پمپئو خیرخواه نیستند، دشمن منطقه و دنبال غارت ثروت شما هستند.

*انتخاب امریکا، رژیم صهیونیستی است و برای اعراب و فلسطین ارزشی قائل نیستند.تکرار تجربه صدام که فریب امریکا را خورد کافی است.

* در مقابل خوی اخاذی امریکا راهی جز نصیحت به کشورهای منطقه و خیرخواهی نداریم.

*در برایر تهدیدات امریکا هم نیروهای مسلح ما دهان آنها و هرکس با آنها علیه ملت ایران همراهی کند، خرد می کنند. در پاسخ تحرک بی خردانه شان هرگز انها را رها نمی کنیم.

*فریب برخی تسلیحات خود را نخورید.

*گاه در روابط با همسایه ها هزینه دادیم و گذشت کردیم، موقع حمله صدام به کویت حانب انها را گرفتیم و برادری خورا ثابت کردیم هرچند می دانشتیم در حنگ به صدام کمک کردند

*احتیاجی به کدخدای ستمگر نیست که گرگ تمام منطقه است

*راهکار ترامپ، ترساندن کشورهای مطنقه از ایران و سوق دادنشان سمت اسراییل است

*قدر ایران و نیروهای مسلح ایران را بدانید که حلوی تهدیدات امریکا ایستاده و اگر امریکا فرصت کند، شما را به پابوس نتانیاهو می برد و یهود را بر کعبه مسلط می کندند.

دسته بندیسیاسی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد

ایسنا/کرمانشاه یک فعال سیاسی اجتماعی، گفت: زمانی رژیم صهیونیستی تامین‌کننده منافع آمریکا و غرب در منطقه بود، اما امروز این رژیم توان دفاع از خود را هم ندارد.

جهانبخش زنگنه تبار در نشست بصیرتی جهادتبیین با عنوان آخرین تحولات منطقه غرب آسیا با محوریت جمهوری اسلامی ایران که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی کرمانشاه برگزار شد، عملیات طوفان الاقصی را پاسخ به ۷۵ سال ظلم، تجاوز، آوارگی و کشتار مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: این عملیات هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و آبروی این رژیم جعلی را برای همیشه برد.

 وی به تحلیل عملیات افتخارآمیز وعده صادق و دستاوردهای آن پرداخت و گفت: اخلاقی بودن، شجاعانه بودن، تمام توان رژیم صهیونیستی و همپیمانان او را به مبارزه طلبیدن، تحمیل اراده ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی بر دشمن، پاسخ پشیمان‌کننده، عقب نشینی رژیم صهیونیستی و آمریکا در پاسخ دادن به این عملیات سهمگین و ناامید کردن کشورهایی که روزی به استقرار پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورشان می‌بالیدند، بخشی از مشخصات و دستاوردهای این عملیات بود.

 زنگنه تبار گفت: زمانی رژیم صهیونیستی تامین کننده منافع آمریکا و غرب در منطقه بود، اما امروز این رژیم توان دفاع از خود را هم ندارد و هزینه‌های حمایت از این رژیم غاصب از نظر اقتصادی، امنیتی، نظامی و حیثیتی آنقدر برای غرب بالا رفته که بهتر است آمریکا و انگلیس به فکر جمع‌آوری و انتقال این رژیم جعلی به جای دیگری باشند.

این پژوهشگر مسائل سیاسی با بیان اینکه وضعیت منطقه غرب آسیا برای حضور رژیم صهیونیستی، قرمز است، افزود: اگر حکام آمریکا  سالانه میلیاردها دلار به حساب رژیم صهیونیستی واریز کنند، سرویس‌های جاسوسی خود را برای حمایت از آن بکار گیرند، رسانه‌های خود  را برای پوشش عملکرد ننگین آن فعال کنند و ماهی یک بار به آنجا سفر کنند، نتیجه نخواهد داشت و عمر فرزند نامشروع آنها رو به پایان است.

 زنگنه تبار همچنین به توطئه‌های ۴۵ ساله اخیر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: زمانی که انقلاب اسلامی یک نهال نوپا بود، توطئه‌های آمریکا و همپیمانان او نتوانست آن را از پای درآورد و امروز که آن نهال نوپا به درخت تنومندی تبدیل شده، توطئه‌های دشمنان در مقابل آن نسیمی بیش به حساب نمی‌آید.

 زنگنه تبار گفت: برخلاف آنچه که دشمنان می‌گویند، جمهوری اسلامی به دنبال کشورگشایی، تشکیل امپراتوری و صدور تسلیحات به دنیا نبوده است، اما آنچه که از صدور انقلاب اسلامی مد نظر امامین انقلاب بود، در دنیا اتفاق افتاده و می‌توان گفت امروز تمام دنیا پیام این انقلاب الهی را دریافت کرده و تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند.

 وی گفت: تشکیل تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت مهمترین اهداف نظام اسلامی است که به کوری چشم دشمنان، محقق خواهد شد و کسی نمی‌تواند مانع آن شود.

زنگنه تبار با بیان اینکه امروز دوستان و دشمنان یکصدا می‌گویند که قدرت اول و تعیین کننده در منطقه غرب آسیا جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در مقابل قدرت آمریکا در منطقه رو به افول است. در گذشته اگر ناو آمریکایی از مبدا به سمت منطقه غرب آسیا حرکت می‌کرد کشورهای منطقه دچار اضطراب می‌شدند، اما امروز همان ناو و کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی توسط حوثی‌های قهرمان مورد هدف قرار می‌گیرند و غرق می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن