Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مراسم معرفی مرکز تماس اپلیکیشین حمل‌ونقلی ماکسیم با حضور مسئولان این مجموعه و مسئولانی از اتاق اصناف صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در این مراسم حمید برزگر مدیرعامل مجموعه ماکسیم در ایران، ،گفت: ماکسیم راه زیادی را برای رسیدن به ایران طی کرده است.

در ادامه مدیر منطقه‌‍ای ماکسیم در ایران با محکوم کردن حادثه اهواز با مردم ایران ابراز همدردی کرد و گفت: در مورد روسیه در جهان صحبت هایی گفته می شود که گاهی با حقایق همراه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در مورد ایران نیز صدق می کند.

ایلیا بانی‌شف گفت: درست نیست موضوع کسب و کار را با سیاست همراه کرد‌.

وی افزود: ایران کشور غنی و ثروتمندی است که در حال پیشرفت است و ما دوست داریم در کنار این کشور باشیم. ما در بند دلار امریکا نیستیم. ما در تامین منابع متکی به خود هستیم و نیازی به همراه مالی دولت نداریم. کسب و کار اینترنتی در بخش حمل‌ونقل و سفرهای اینترنتی نیز در ایران به این سمت گام بر می‌دارد.

بانی‌شف افزود: ماکسیم نمونه بارز یک کسب و کار موفق در ایران است و به دیگر شرکت‌های روسی نیز توصیه می‌شود  برای کار و استفاده از فرصت‌های موجود به ایران بیایند.

وی تاکید کرد: ویژگی‌های ماکسیم خاص است و ما برای رقابت با اسنپ و تپسی پا به بازار ایران نگذاشته‌ایم. ممکن است این دو استارت‌آپ از ما در عملکرد بهتر باشند. ماکسیم هم به مانند بقیه استارت‌آپ‌های حمل‌ونقلی آمده تا خدمات خوبی را به کاربران ارائه کند.

بانی‌شف گفت: سرور ماکسیم در ایران است و در روسیه نیست. بنابراین از همان ابتدای ورود به ایران با پلیس امنیت فضای مجازی ایران به همکاری نزدیک به منظور در اختیار قرار دادن اطلاعات خود پرداختیم و لذا کاربران نگران فاش شدن اطلاعات سفر خود در استفاده از ماکسیم نباشند.

وی خاطر نشان کرد: شرایط ما در ایران موفقیت آمیز بوده و خاص است و آن را با جدّیت دنبال می‌کنیم. ما به عنوان طرف روسی در ارائه اطلاعات به پلیس و مردم ایران چیزی برای پنهان کردن نداریم.

اعظم زندیه خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تاکسی یاب تاکسی یاب اینترنتی ماکسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد.

در این رقابت حساس ایتالیایی، سردار آزمون موفق شد، در دقیقه ۵۹ بازی برای تیمش پنالتی بگیرد، که این پنالتی با ضربه دیبالا تبدیل به گل شد.همچنین تامی آبراهام موفق شد با گل در دقیقه ۸۸ بازی، تیمش را از شکست نجات دهد.

در ترکیب ناپولی، ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴، و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۸۴ این رقابت موفق به گلزنی برای ناپلی ها شدند و بدین ترتیب این رقابت حساس ایتالیایی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900751

دیگر خبرها

  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود /به دنبال جنگ نیستیم
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم