Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - معاون شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل ونقل گفت: امسال تاکنون حدود 300 کيلومتر راه و بزرگراه زيربار ترافيک قرار گرفته و روسازي 261 کيلومتر نيز به پايان رسيد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از شرکت يادشده، محمد رضا کدخدا زاده افزود: هدف‌گذاري اين شرکت در سال 1397 بهره‌برداري از 850 کيلومتر راه و بزرگراه است که از اين رقم تاکنون 300 کيلومتر تاکنون تحقق يافته و 261 کيلومتر ديگر نيز با تکميل تمهيدات ايمني، آماده بهره‌برداري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي، اولويت توسعه راه‌ها را در مناطق کمتر توسعه يافته و تکميل پروژه‌‌ها با پيشرفت فيزيکي بالا در سراسر کشور ذکر کرد و گفت: براساس برنامه ريزي هر بخشي از پروژه ها که آماده بهره‌برداري شود، زيربار ترافيک قرار مي گيرد.
کدخدا زاده اضافه کرد: بهره‌برداري از پروژه‌هايي که نقش مهمي در ايمني بيشتر مسيرهاي جاده اي دارند و يا تکميل باند دوم پروژه‌هايي که از ترافيک بالايي برخوردار است، بخش ديگري از برنامه‌هاي سال 1397 محسوب مي‌شوند.
کدخدا زاده يکي ديگر از رويکردهاي اصلي در توسعه راه‌ها و بزرگراه را تکميل کريدورهاي ترانزيتي کشور دانست و اظهارداشت: توسعه نوار مرزي غرب کشور و نوار ساحلي جنوب کشور از ديگر برنامه‌هاي اين شرکت براي امسال است و به همين منظور تاکنون حدود 21 کيلومتر در کريدور بزرگراهي غرب و 32 کيلومتر در کريدور بزرگراهي جنوب کشور آماده بهره‌برداري شده است.
وي توسعه راه هاي مربوط به چهار استان سيستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان را دستاورد تکميل کريدور بزرگراهي اعلام کرد و گفت: نوار ساحلي جنوب کشور به لحاظ برخورداري از منابع عظيم نفت و گاز، دسترسي از طريق خليج فارس و درياي عمان به آب هاي آزاد از جايگاه ويژه‌اي در اجراي پروژه هاي اين شرکت برخوردار است.
معاون شرکت ساخت در تشريح برنامه‌هاي توسعه کريدور بزرگراهي غرب کشور گفت: 21.5 کيلومتر از اين کريدور در استان کردستان تکميل شده که 11.5 کيلومتر آن در کنارگذر سقز واقع شده است.
کدخدا زاده همچنين تکميل 19 کيلومتر از باند دوم شهرکرد – بروجن - لردگان را يکي از اولويت‌هاي مهم برشمرد و گفت: يکي از مهمترين وظايف اين شرکت احداث باند دوم در محورهايي است که زيربار ترافيکي قرار مي گيرد تا ضمن افزايش ايمني مسير از ترافيک‌هاي طولاني در محورهاي پرتردد در سراسر کشور جلوگيري شود.
به گزارش ايرنا، اکنون طول راه هاي کشور به بيش از 210 هزار کيلومتر رسيده که 2 هزار و 500 کيلومتر آن به آزادراه ها و 15 هزارکيلومتر به بزرگراه ها اختصاص دارد و دولت در تلاش است در پايان برنامه ششم توسعه (1400- 1396) طول آزادراه هاي کشور به هفت هزار و 500 کيلومتر برسد.
اقتصام**1108 **1559
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، از همدلی و همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و واحدها در تحقق برنامه‌های وزارت متبوع، بخصوص پروژه ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان اظهار تقدیر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری FTTx در استان بوشهر به عنوان اولین استان شروع کننده در این بخش، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با توجه به چالش‌های ارائه شده از سمت اپراتورها، هدف از برگزاری این نشست را انجام هماهنگی و تسهیل امور بیان کرد.

سملیان گفت: تا کنون در شهر بوشهر ۴۲ کیلومتر، شهر برازجان ۲۷ کیلومتر، شهر گناوه ۱۸ کیلومتر، عالی شهر ۱۵ کیلومتر، شهر کنگان ۱۰ کیلومتر و شهر عسلویه ۳ کیلومتر فیبر نوری کار شده است.

وی در پایان به تکلیف شهرداری‌ها، طبق بند (پ) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به منظور رعایت تعرفه و صدور مجوز حداکثر ۱۵ روز به پیمانکاران معرفی شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

کد خبر 6090087

دیگر خبرها

  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه