Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  انتخابات بازرسان انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان روز یکشنبه اول مهر ماه با حضور اعضا در محل انجمن برگزار شد.

در این مراسم حسن کربلایی نایب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در رژه نیروهای مسلح در اهواز اظهار کرد: این حادثه تروریستی را محکوم و از مسئولان قضائی و امنیتی درخواست داریم تا در نهایت سرعت، عاملین این حادثه را دستگیر و به اشد مجازات برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کربلایی افزود: در دومین سال از فعالیت دهمین دوره از فعالیت انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان قرار داریم، به لطف خدا در زمینه صدور کارت عضویت اعضا و همچنین ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه اقداماتی انجام شود.

وی همچنین از برگزاری مراسمی با هدف تجلیل از مفاخر عرصه رسانه و پیشکسوتان خبر داد و گفت: به منظور گسترش فعالیت های انجمن روزنامه نگاران مسلمان، کمیته‌های مختلف 10 گانه در حوزه‌های مختلف تشکیل شده است که از اعضا می‌خواهیم ارتباط مؤثری با این کمیته‌ها داشته باشند.

بر اساس این گزارش آقایان حسن کربلایی، مهدی عزیزی و رسول باقری از سوی اعضا به عنوان هیأت رئیسه انتخاب شدند.

در انتخابات امروز آقایان حبیب‌الله ترکاشوند، پژمان کریمی، امین صبحی، رضا طالب و مهدی مشکینی به عنوان نامزدهای عضویت در هیأت بازرسی مطرح شدند.

این انتخابات با حضور نماینده وزارت کشور رسمیت یافت و در پایان با شمارش آرا آقایان پژمان کریمی و مهدی مشکینی برای یکسال به عنوان بازرسان انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

انتخاب بازرسان جدید انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک تهران گفت: با هدف کاهش معضلات زیست محیطی و حفظ منابع آب‌های زیرزمینی، کارواش‌های منطقه یک تهران ساماندهی شد.

احسان صفایی افزود: ۲۳ کارواش شناسایی شدند که ۹ مورد متعلق به اماکن نظامی و ۱۳ مورد متعلق به اشخاص حقیقی هستند.

وی گفت: برابر تعامل انجام شده با شرکت آب و فاضلاب همه کارواش‌های اشخاص حقیقی به جز یک مورد که مجهز به شبکه تصفیه فاضلاب بود ملزم به اتصال به شبکه تصفیه فاضلاب شهری شدند.

معاون شهردار منطقه یک به دیگر معضلات کارواش‌ها اشاره کرد و گفت: بهره برداری بی رویه و غیر مجاز از چاه‌های آب و سفره‌های آب زیرزمینی از دیگر معضلات است که در این خصوص نیز ۶ مورد چاه غیر مجاز توسط شرکت آب منطقه‌ای شناسایی شدند که از این تعداد ۲ چاه غیر مجاز طی مراحل قانونی مسدود و ۴ مورد دیگر نسبت به اخذ مجوز از شرکت مذکور اقدام کردند.

او درباره کارواش‌های متعلق به اماکن نظامی نیزگفت: ضمن انجام مکاتبه با امور نهادها، سازمان‌ها و نیرو‌های مسلح مکاتبه و جلسات مشترکی با نمایندگان در اینباره برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر