Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر کاتولیک‌های جهان طی سخنانی ضمن اذعان به این مطلب که رسوایی‌های جنسی موجب دور شدن مردم از کلیسای کاتولیک شده اعلام کرد که کلیسای کاتولیک باید شیوه‌های خود را تغییر دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک‌های جهان طی سخنانی ضمن اذعان به این مطلب که رسوایی‌های جنسی موجب دور شدن مردم از کلیسای کاتولیک شده اعلام کرد که کلیسای کاتولیک باید شیوه‌های خود را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاپ فرانسیس در چهارمین و آخرین روز سفر خود به بالتیک مستقیما به بحران رسوایی جنسی در کلیسای کاتولیک اشاره کرد و گفت: رسوایی جنسی موجب ایجاد نوساناتی در کلیسای کاتولیک شده و مردم در حال دور شدن از آن هستندف کلیسای کاتولیک برای حفظ نسل‌های آینده باید روش‌های خود را تغییر دهد.

این سفر پاپ فرانسیس همزمان با انتشار اخبار فاجعه‌بار برای کلیسا مبنی بر چند دهه سوء استفاده جنسی از کودکان در کلیسای آلمان است.

بر اساس گزارش رسانه‌ها از سال ۱۹۴۶ تا سال ۲۰۱۴ بیش از ۳۷۰۰ کودک از سوی اعضای کلیسا مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند و کلیسای آلمان نیز این موضوع را مخفی نگه داشته است.

پاپ فرانسیس طی سخنانی در جمع جوانان در این سفر اذعان کرده است: بسیاری از جوانان این حس را دارند که کلیسای کاتولیک چیزی برای ارائه به آن‌ها ندارد و مسائل امروز آن‌ها را درک نمی‌کند.

طی ماه‌های اخیر موارد بسیاری از تجاوز جنسی به کودکان در کلیسا افشا شده و اوایل ماه گذشته میلادی نیز دیوان عالی ایالت پنسیلوانیا در آمریکا گزارشی شامل اسامی ۳۰۰ کشیش که متهم به تجاوز جنسی به کودکان منتشر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پاپ فرانسیس رسوایی جنسی کلیسای کاتولیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس

طرفداران اینتر با رونمایی از یک بنر غول پیکر با شماره ۱۴ که نماد اسکودتوی 2006 آنها پس از کالچوپولی است، یوونتوس را به سخره گرفتند.

طرفداری | هواداران اینتر در جشن قهرمانی بیستمین اسکودتوی خود در یک بازی خانگی سری آ مقابل تورینو، به رقیب دیرینه خود یوونتوس کنایه زدند. هواداران افراطی در ورزشگاه سن سیرو یک اسکودتوی بزرگ با شماره ۱۴ به نمایش گذاشتند. این اشاره مستقیمی به قهرمانی سری آ در سال ۲۰۰۶ پس از رسوایی کالچوپولی بود.

یوونتوس در آن فصل اول شد، اما به دنبال رسوایی داوری، به سری B سقوط کرد. میلان در آن فصل دوم شده بود، اما به دلیل دخالت در این رسوایی امتیاز از دست داد و در نهایت اینتر که در رده سوم قرار داشت، قهرمان سری آ شد. هواداران افراطی میلان در دربی دلا مادونینا هفته گذشته اینتر را به باد تمسخر گرفتند و گفتند که آنها تنها ۱۹ قهرمانی در زمین کسب کرده اند. 

هواداران اینتر امروز هم با رونمایی از یک اسکودتوی غول پیکر با شماره ۱۴ و یک اسکودتوی کوچک در پایین آن که علامت مثبت ۶ و دو ستاره (که نشان دهنده بیستمین قهرمانی داخلی است) را به آن اضافه کرده بودند، پاسخ خود را دادند.

بنر هواداران اینتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود