Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@23:30:14 GMT

پاپ: رسوایی جنسی مردم را از کلیسا دور کرد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۷۴۵۶

پاپ: رسوایی جنسی مردم را از کلیسا دور کرد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک‌های جهان، اعلام کرد که باتوجه به بوجود آمدن رسوایی های جنسی و دور شدن مردم از کلیساها، کلیسای کاتولیک باید شیوه‌های خود را تغییر دهد.

پاپ فرانسیس در چهارمین و آخرین روز سفر خود به بالتیک، مستقیما به بحران رسوایی جنسی در کلیسای کاتولیک اشاره کرد و گفت: رسوایی جنسی موجب ایجاد نوساناتی در کلیسای کاتولیک شده و مردم در حال دور شدن از آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیسای کاتولیک برای حفظ نسل‌های آینده باید روش‌های خود را تغییر دهد.

این سفر پاپ فرانسیس همزمان با انتشار اخبار فاجعه‌بار برای کلیسا مبنی بر چند دهه سوء استفاده جنسی از کودکان در کلیسای آلمان منتشر شده است.

انتهای پیام/

178 / 159 پاپ کاتولیکای جهان رسوایی جنسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پاپ رسوایی جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: سرکوب خشن اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا، نشان‌دهنده‌ی رسوایی بزرگ غرب در ادعای حقوق بشر و آزادی بیان است.

علی نظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حمایت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا از فلسطین و غزه، بیداری افکار عمومی جهانی را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: شاهد سرکوب خشن اساتید و دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا توسط حکومت این کشور هستیم؛ این موضوع، رسوایی بزرگ آمریکا و جهان غرب است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: آمریکا ادعای احترام به آزادی بیان دارد؛ الان شاهد بازداشت اساتید و دانشجویان و امنیتی شدن فضای علمی دانشگاه‌های آمریکا هستیم؛ آمریکا در ادعای احترام به آزادی بیان، رسوای جهانیان شده است.

نظری تصریح کرد: امروز، افکار عمومی جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی است؛ دانشجویان آمریکا علیه صهیونیسم جنایتکار به پا خاسته‌اند.

وی اضافه کرد: سرکوب دانشجویان معترض آمریکا گویای آن بوده که دولت آمریکا، حق اعتراض و انتقاد اساتید و دانشجویان را پذیرا نیست؛ آمریکا حامی صهیونیسم کودک‌کش و سرکوب کننده‌ی آزادی بیان است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: آرمان فلسطین یک هنجار انسانی است؛ انقلاب اسلامی ایران، دفاع از این هنجار انسانی را فریاد زد.

نظری ادامه داد: مقاومت فلسطین و غزه و فعالیت‌های جبهه مقاومت در راستای تعالیم قرآن کریم است؛ ما وظیفه داریم از مستضعفان دفاع کنیم.

وی بیان کرد: اعتراضات گسترده دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، نشانه جهانی‌شدن پیام حمایت از ملت مظلوم و مقتدر فلسطین است.

نظری اظهار کرد: براساس تعالیم قرآن کریم، در نهایت، پیروزی از آن ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین است و رژیم فرعونی صهیونیستی نابود خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی