Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@17:29:10 GMT

◄ برنامه تعویض کارت سوخت

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۲۵۱۹

◄ برنامه تعویض کارت سوخت

تین‌نیوز | 

رییس اتحادیه جایگاه‌داران درباره علت تاخیر توزیع بنزین سوپر و برنامه تعویض کارت سوخت توضیح داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، حاج‌محمدرضا تصریح کرد: در هیچ مقطع تاریخی چه زمان پیش از انقلاب و چه سال‌های پس از انقلاب به این حجم و میزان دارای بنزین ذخیره نبوده‌ایم.

او درباره علت تاخیر در عرضه بنزین سوپر بیان کرد: اگر تاخیری در عرضه بنزین سوپر پیش آمده، به دلیل ذخیره‌سازی بنزین یورو۴ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه جایگاه‌داران افزود: در حال حاضرحداقل ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون لیتر بنزین در کشور ذخیره شده که در صورت بروز هرگونه مشکل، توانایی تامین نیاز حداقل ۵تا ۶ ماه این سوخت را در کشور داریم و می‌توانیم بدون محدودیت بنزین را عرضه کنیم.

حاج‌محمدرضا به عدم کمبود سهیمه جایگاه‌های عرضه سوخت تاکید کرد و گفت: هم‌چنان در حال ذخیره‌سازی بنزین تولید داخل هستیم. اکنون توان عرضه بدون محدودیت بنزین یورو۴ را داریم و پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به‌عنوان تولیدکننده بنزین یورو۴، شرایطی را فراهم کرده تا ۲۵ تا ۳۰ میلیون لیتر مازاد تولید داشته باشیم.

او درباره اعتراض برخی کامیون‌های نفت‌کش گفت: این شیطنت‌ها تاثیر منفی نداشته و فقط منجر به بروز تاخیر در توزیع شده که حداکثر ظرف ۲۴ساعت شکسته شده و نسبت به توزیع اقدام شده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: راننده کامیون‌های قسم خورده داریم که این عزیزان به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی هستند که باید از آن قدردانی کرد.

او درباره خریدوفروش کارت سوخت از سوی کارگران برخی جایگاه‌ها گفت:‌ این کارت‌های سوخت قدیمی است و حتی یک ریال ارزش ندارد، اما کارگران بی‌اطلاع هستند.

حاج‌محمدرضا درباره زمان فراگیر شدن تعویض کارت‌های سوخت گفت: به‌جای یک کارت در این طرح ۲کارت در نظر گرفته شده که یک کارت برای پرداخت وجوه است و در دستگاه پوز قرار می‌گیرد و وجه بنزین دریافتی از طریق آن پرداخت می‌شود و کارت دیگر مربوط به سهمیه است که در دستگاه قرار گرفته و سهیمه هر خودرو را مشخص می‌کند که در این زمینه هنوز دستورالعملی به ما نرسیده است.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران درباره نتایج طرح پایلوت طرح جدید ارایه بنزین در برخی جایگاه‌های غرب تهران توضیح داد: این طرح موفقیت‌آمیز بوده است و اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، به احتمال زیاد این طرح تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کارت سوخت کارت بنزین حاج محمدرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین