Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@02:55:58 GMT

خدمتی که نتانیاهو به صنعت توریسم تورقوزآباد کرد!!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۹۳۶۲

خدمتی که نتانیاهو به صنعت توریسم تورقوزآباد کرد!!

رکنا: عصر پنج‌شنبه و بعد از دربی بی‌هیجان و کسل‌کننده اهالی توییتر فارسی دنبال بهانه‌ای برای سرگرم شدن و گذر از رخوت اولین پنج‌شنبه پاییزی بودند. هشتگ دربی ۸۸ شلوغ بود و بیشتر نوشته‌ها بر مدار انتقاد از یک بازی خشک و کسل‌کننده. اما چیزی از این فضای کسل‌کننده نگذشته بود که با آغاز سخنرانی نتانیاهو و شور و هیجان و خنده به توییتر فارسی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، سخنرانی جدی نتانیاهو در سازمان ملل، شبیه یک برنامه طنز و کمدی بود. اهالی توییتر فارسی که پیش‌تر با ویدیو پیام او به ایرانی‌ها، حسابی دستش انداخته بودند و این‌بار هم پای صحبت‌هایش نشستند و با دیدن عکسی که نتانیاهو در سخنرانی نشان داد و ادعا کرد که از مرکز هسته‌ای ایران پرده برداشته، شوخی و خنده و تمسخرهای خود را آغاز کردند. سوژه اصلی برای نتانیاهو مرکز هسته‌ای بود، اما اهالی توییتر فارسی آدرس نوشته شده پای این عکس را سوژه کردند و این‌طور شد که «دارقوزآباد» محلی که اکثر ایرانی‌ها فکر می‌کردند وجود خارجی ندارد، اسباب خنده به نتانیاهو و تمسخر ادعا و حرف‌های توخالی‌اش شد.

آن‌چه می‌خوانید نوشته‌های اهالی توییتر فارسی است در هشتگ «دارقوزآباد» و «تارقوزآباد» جمع شده است: «من با 35 سال تازه باید بفهمم دارقوزآباد واقعیه»، ‌«فکر کنم جیمزباند بعدی تو شربت اوغلی فیلمبرداری بشه با اسم ماموریت در دارقوزآباد»، «امشب بعد از 36 سال سن، فهمیدم پدران ما درباره دارقوزآباد به ما دروغ گفتند و اهمیتش را از ما پنهان کردن»، «دوستان انبار هسته‌ای دارقوزآباد هم لو رفت»،

«این جاسوسی که اسم دارقوزآباد رو به عنون محل انبار سری ایران به نتانیاهو قالب کرده، عجب ذهن خنده‌دار و نمکی داشته»،«بازی پیچیده شد، می‌گن فاطمه بعد از خریدن کیک یزدی از علاالدین در دارقوزآباد با 15 کیلو اورانیوم ناپدید شده»، «دوست عزیزی که اون احمق رو ایستگاه کردی، ازت راضیم»، «هنوز معلوم نشده انبار هسته‌ای تو دارقوزآباد سفلی بوده یا علیا؟»، «مشاور نداری داداش هی یه‌چیزی دستت نگیری بری سازمان ملل؟»،

«آدرسی که نتانیاهو داده یه قالیشویی با سیستم خشک‌کنی طبیعیه. البته که همین قالیشویی هم برای سیستم ایشون خطرناکه»، «هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم کسی از دارقوزآباد تو سازمان ملل حرف بزنه، نهایت حضور بزرگوار در جمع‌های خانوادگی ما ایرانی‌ها بود»، «اگه اون‌وقتی که نوچه‌هاشون با سریال برره سرکار رفتند عبرت می‌گرفتند حالا نتانیاهو دارقوزآباد نمی‌رفت»، «تورقوزآباد یا دارقوزآباد. مساله این است»، «رویای جدید اسراییل: از نیل تا دارقوزآباد»،

«هی گفتم با دارقوزآباد شوخی نکنین...بفرمایین، ببینین چه جای استراتژیکی»، ‌«این جاسوسه رسما دوجانبه بوده، احتمالا هم یه شرطی بسته که طرف رو اسکل می‌کنه»، «یه قرمه‌سبزی پختم با اورانیومی که از دارقوزآباد تهیه کردم، بی‌مزگی دربی رو بشوره ببره»، «این دارقوزآباد رو دیگه از مردم نگیرین، سیاسیش نکنین»، «من از این ماجرا دوتا درس گرفتم؛ اول اینکه کشورم رو بهتر بشناسم چون تا حالا فکر می‌کردم دارقوزآباد تخیلیه، دوم اینکه یک نخست‌وزیر هرچقدر هم جنایتکار باشه، بازهم می‌تونه دلقک خوبی باشه. حتی ترامپ Trump هم تحویلش نگرفت»،

«چند سانت زمین در دارقوزآباد جهت معاوضه با ویلا در لواسون دارم»، ‌«یه عمر هرکی رتبه‌ کنکورش کم می‌شد رو مسخره می‌کردیم که دارقوزآباد قبول می‌شی. نگو اینا می‌رفتن از سوپری سرکوچه وسیله می‌خریدن و می‌رفتین تو زیرزمین دانشگاه بمب می‌ساختن»، «هیچ قالیشویی تا حالا انقدر معروف نشده بود، مرسی که از بنگاه‌های کوچک ما حمایت می‌کنین» و «خدمتی که نتانیاهو در معرفی و گسترش صنعت توریسم به دارقوزآباد کرد رو سازمان میراث فرهنگی هم نکرد، بالاخره فهمیدیم واقعیت داره».

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات تکان دهنده از حادثه تروریستی اهواز / تک تیرانداز از دستور فرمانده اش سرپیچی کرد +فیلم

صحنه وحشتناک درگیری مرد مسلح با پرنده فروش های اهواز زیر پل کارون + فیلم

چهره واقعی شیما قابل تحمل نبود!

عجیب ترین سنگ قبر با عکس سلفی یک دختر! + عکس

پیام قاتل ملکه زیبایی عراق او را لو داد + عکس و جزئیات

عزرائیل حریف رقیه خاتون نشد!

جاسوسانی که عکس قالیشویی «تورقوزآباد» را به اسرائیل فروختند! + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی در اتاق مدیر / منیژه داخل شرکت به حجله رفت !

این ابر سمی در آسمان جولان می دهد! + عکس

ایران این تروریست ها را نقره داغ کرده است؟ + عکس

دار زدن مرد متاهل بخاطر دختر 14 ساله در تهران!

این مردان ایرانی بدبخت ترین انسان های روی زمین!

فیلم تکان دهنده از فروش عجیب سیب زمینی با 4 مشت خاک! + فیلم

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز ترامپ Trump بازی صنعت توییتر نتانیاهو سخنرانی عکس ایران فیلم قتل تصاویر روزنامه زیبایی مرد زندگی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • شاعران ۵ کشور برای عملیات وعده صادق شعر سرودند