Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نجاتگران این جمعیت با اجرای طرح تابستانی از (نیمه خرداد تا هفتم مهر) با حضور در 752 عملیات به این تعداد از حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.
وی با بیان این که از این تعداد، یک هزار و 489 آسیب دیده حوادث جاده ای و 334 نفر در سیل و آب گرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر استان گیلان بهره مند شدند، اظهار کرد: سایر حادثه دیدگان در حوادث دریایی، آتش سوزی، صنعتی، شهری دریایی از خدمات امدادگران هلال احمر بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: بیش از سه هزار و 35 نجاتگر در قالب 875 تیم تخصصی در عملیات جاده ای، کوهستان، دریایی، سیل و آب گرفتگی، صنعتی و کارگاهی حضور یافته و به حادثه دیدگان امداد رسانی کردند.
وی با اشاره به استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بالگرد این جمعیت در 19 سورتی پرواز در عملیات هوایی حضور داشت.
در زمان حاضر بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند.
7286 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز آتش سوزی جمعیت هلال احمر استان سیل هلال احمر هلال احمر استان اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار