Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:تردد و جابجایی بار توسط ۹۰۰ کامیون دار در راه‌های استان همانند گذشته ادامه دارد. خوان پایه با بیان اینکه مشکلات تامین لوازم یدکی کامیون‌ها خللی در جابجایی بار در روز‌های اخیر ایجاد نکرده است افزود: در کنار این ناوگان، ناوگان حمل مسافر هم فعال است و حدود ۱۰۰ اتوبوس روزانه کار جابجایی مسافر را به نقاط مختلف کشور انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: نرخ کرایه کامیون با پیشنهاد اتحادیه‌ی کامیون داران محاسبه می‌شود و رانندگان از این بابت راضی هستند.  
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه افزایش ناگهانی قیمت لوازم یدکی و لاستیک نگرانی‌هایی را برای کامیون داران به همراه داشته است ادامه داد: این اتفاق هیچ گونه خلل و رکودی در جابجایی بار در استان ایجاد نکرده به گونه‌ای که در ۷ روز اخیر شش هزار و ۵۶ تن بار از طریق ناوگان استان جابجا شده است.
مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان هم با بیان اینکه لاستیک مورد نیاز با ارز ۴ هزار و ۵۰۰ تومانی به متقاضیان واجد شرایط با معرفی اداره‌ی کل راهداری تحویل می‌شود افزود: سهمیه‌ی لاستیک ویژه ناوگان حمل بار و مسافر تامین شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.  
دیودیده از رانندگان خواست در صورت واقعی بودن نیاز برای خرید لاستیک اقدام کنند و از خرید مازاد برمصرف خودداری کنند.  
وی با اشاره به اینکه کار نظارت برای جلوگیری عرضه‌ی خارج از شبکه لاستیک در دستور کار قرار دارد اضافه کرد: در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قضایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ناوگان حمل و نقل مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

مبارکی افزود: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

وی ادامه داد: عمده کالا‌های حمل شده در این مدت گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات