Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون فرهنگی هنری هدایت کاشمر گفت:مسابقات ورزشی بومی محلی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بین پایگاهها مقاومت بسیج و کانونهای فرهنگی روستایی بخش مرکزی کاشمر برگزار شد.

عصمت کفاشیان مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت کاشمر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:مسابقات ورزشی بومی محلی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بین پایگاههای مقاومت بسیج و کانونهای فرهنگی روستایی بخش مرکزی و محلات مناطق حاشیه نشین کاشمر با محوریت کانون فرهنگی هنری هدایت مسجدالرضا(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این جشنواره فرهنگی، ورزشی در محل سالن ورزشی ۹ دی مجموعه فرهنگی ورزشی امام خامنه ای با شرکت ده تیم ورزشی جوان و نوجوان از پایگاههای مقاومت بسیج و کانونهای همای رحمت قوژد، شهدای ممرآباد و روستای رزق آباد و کانون شهدای فرگ بخش مرکزی و کانون فرهنگی هنری هدایت از محله حاشیه نشین خیابان های گوهر و گلشن شهر کاشمر برگزارگردید.

کفاشیان گفت: این مسابقات از ساعت ۹ صبح جمعه ششم آذرماه ۹۷ به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه کاشمر و با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی بخش مرکزی شهرستان و با شرکت ۱۰ تیم از روستاههای پایین ولایت و بالاولایت بخش مرکزی (( کانونهای روستاههای ممرآباد ، قوژد ، رزق آباد ، فرگ )) و تیم محله ی خیابان های گوهر و گلشن از منطقه محلات حاشیه نشین شهر کاشمر نوجوانان این کانون فرهنگی هدایت برای اولین بار در مسابقات حضور داشتند.

مدیرکانون فرهنگی هنری هدایت ادامه داد: تیم ها بعد از رقابت بین یکدیگر در جدول دو حذفی قرارگرفته و بعد از انجام ۱۶ بازی تیم های کانون شهدای ممرآباد به مقام اول دست یافت و تیم پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب رزق آباد مقام دوم و کانون شهدای فرگ به مقام سوم دست یافتند.

گفتنی است سرپرست فنی این دوره از مسابقات برعهده مسئول کمیته مسابقات هیات بومی محلی شهرستان و مدیر کانون شهدای ممرآباد غلامرضا طاهری ممرآبادی، مسئول امر داوران برادر موسی الرضا کبیری رئیس هیات ورزش روستایی و بومی محلی بخش مرکزی شهرستان برعهده داشتند و تیم داوری هیات بومی محلی شهرستان رامین کاووسی مدیر کانون منتظران مهدی (عج) فروتقه، جواد زراعتکار عشرت آبادی، محمد جعفرنژاد مدیر اجرایی کانون همای رحمت قوژد، حجت علیزاده رزق اباد، مسلم غلامی، جواد صادق نژاد دهمیانی رئیس هیات بومی محلی بخش کوهسرخ قضاوت این دوره از مسابقات را عهده دار بودند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس وزیر بهداشت مجلس مسجد حسن روحانی دولت کانون های مساجد اربعین حسینی آتش نشانی علی لاریجانی مسابقات بومی و محلی کاشمر کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر افزود: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال 1403 در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

خونویی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خـود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها توضیح داد: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و ...است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

وی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان