Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:48:34 GMT

فضای سبزی ویژه سالمندان در اصفهان مناسب سازی شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۶۴۲۲

فضای سبزی ویژه سالمندان در اصفهان مناسب سازی شد

مرتضی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسیرضلع جنوبی پل خواجو تا پل بزرگمهر به نام پارک سالمندان نام گذاری و این مسیر برای سالمندان مناسب سازی شده است.

وی بیان داشت: مناسب سازی قسمتی از پارک ها برای سالمندان را باید در تمام پارک‌ها داشته باشیم.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هفته سالمندان طرح‌های تبلیغاتی با موضوع تکریم و اهمیت نقش سالمندان در خانواده و اجتماع آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تلاش کردیم از طریق نصب تبلیغات در معابر شهر اصفهان نقش و اهمیت سالمندان را نشان دهیم و مردم را تشویق به تکریم سالمندان کنیم.

رشیدی با اظهار اینکه در پارک سالمندان تمام پیاده‎روها، نوع صندلی‌های پارک، فضاسازی، المان‌های شهری و زیباسازی فضایی این پارک مورد توجه قرار می‌گیرد، ادامه داد: صندلی‌های پارک به گونه‌ای مناسب‌سازی می‌شود که سالمندان به راحتی امکان استفاده از آن را داشته باشند، همچنین رمپ‎های معابر راحت با شیب استاندارد برای سالمندان مناسب‌سازی و فضاسازی خوبی صورت می‌گیرد.

وی گفت: ۱۳ مهرماه از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح با مشارکت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان بیمارستان چمران و اعضاء خیریه سلامت قلب در جاده سلامت ناژوان پیاده روی سلامت برگزار می‌شود.

کد خبر 4417784

منبع: مهر

کلیدواژه: بیماری های قلبی و عروقی سالمندی شهرداری اصفهان بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شیراز حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح شهرکرد عاشورا دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آن‌ها را کند
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آنها را کند
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله