Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:31:19 GMT

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در سمنان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۷۹۵۴

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در سمنان آغاز شد

مرحله پایانی رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲" در سمنان با حضور ۴۰ گردان نمونه بسیجیان از سراسر استان سمنان آغاز شد. ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، با آغاز این مرحله، رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 به ایستگاه آخر رسید.

این مرحله مهم از رزمایش بزرگ "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" هم‌زمان با برگزاری تجمع 100 هزار نفری بسیجیان در پایتخت کشور در حال انجام بوده و گردان‌های بسیج اعم از بیت المقدس و امام علی (ع) و کوثر و گروه‌های نمونه جهادی در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" به مدت 40 روز در استان سمنان برنامه‌ریزی شد و در این مدت بسیجیان حاضر در این رزمایش، علاوه بر نشان‌دادن آمادگی نظامی، در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان نیز توانایی خود را به نمایش گذاشتند.

از ابتدای برگزاری این رزمایش، گروه‌های جهادی بسیجیان استان سمنان نیز برای امر خدمت‌رسانی در قالب این رزمایش در نقاط محروم استان سمنان مستقر شده و در راستای رفع محرومیت از چهره روستاها و روستائیان در نقاط محروم و دورافتاده این استان، خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی، قرآنی و عمرانی ارائه کردند.

در این مرحله از رزمایش، بسیجیان حاضر از مسیر بلوار امیرکبیر و نیز بلوار امام رضا (ع) به سوی مصلای بزرگ سمنان به صورت حماسی در حال پیاده روی هستند.

تجمع بزرگ بسیجیان استان سمنان نیز پس از این در مصلای بزرگ سمنان انجام می‌شود.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، اجرای سرود حماسی و اجرای حرکات رزمی توسط بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

R41366/P1361/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنجشنبه آئین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت‌الله سید محمود ترابی امام جمعه اسبق دامغان همزمان با دومین سالگرد این عالم ربانی در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام دامغان برگزار شد.

در این آئین که حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه دامغان و دیگر علما، فضلا و روحانیان شهرستان دامغان و استان سمنان حضور داشتند، از خانواده مرحوم ترابی قدردانی شد.

حجت الاسلام صادقی واعظ و مدرس حوزه‌های علمیه در این مراسم به جایگاه والای عالم دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحوم ترابی مظهر زهد، تقوا و اسوه اخلاص و ایثار بود.

وی با بیان اینکه وی خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته است، تاکید کرد: این عالم گرانقدر عمر پر برکت خود را در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت (ع)، تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، تربیت طلاب در حوزه علمیه گذاشت.

قرائت قاری بین‌المللی سید محمد حسینی پور و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

آیت‌الله سید محمود ترابی در اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6088902

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان