Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:58:39 GMT

دفاع از حقانیت نظام و دولت، وظیفه بخشداران است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۴۸۶۹

دفاع از حقانیت نظام و دولت، وظیفه بخشداران است

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا آشناگر شامگاه چهارشنبه در همایش بخشداران استان که در استانداری برگزار شد افزود: بخشداران، نمایندگان و مجریان سیاست های دولت در مناطق هستند و باید به تبیین و تشریح مواضع دولت بپردازند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه بخشداران وضعیت کشور را از نظر اقتصادی و سیاسی رصد کنند تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی ماموریت بخشداران است که بتوانند فضا را به درستی برای مردم تشریح و بازگو کنند تا توقعات جامعه در زمینه های مختلف از دولت کم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی استاندار با اشاره به ماموریت های بخشداران در شرایط فعلی اظهار داشت: بخشداران باید نسبت به رصد فضای سیاسی و اقتصادی کشور حساس شده و بر اساس سیاست های دولت حرکت کنند.
وی گفت: بخشداران باید با ارتباط با مردم از حقانیت نظام و دولت دفاع کنند چون مسبب و عامل مشکلات اقتصادی به وجود آمده، دولت جمهوری اسلامی نیست.
معاون استاندار گفت: باید با مردم صادقانه صحبت کرد تا مردم بدانند که دشمن با ایجاد این شرایط به دنبال ناکارآمدی نظام است .
وی افزود: بخشداران در تریبون ها از حقانیت دولت دفاع کرده و با گروه های مرجع و از جمله روحانیت که در بین مردم نفوذ دارند تعامل و ارتباط داشته باشند و گزارش های خود را به شکل مستند و مستدل ارائه کنند.
آشناگر بیان داشت: وظیفه انقلابی بخشداران است که با تمام قدرت از نظام و ارزش های انقلاب دفاع کنند و در این راستا گفتگو یکی از ابزار های مناسب برای بررسی و حل بسیاری از مشکلات در تعامل با گروه های مختلف است .
وی افزود:باید به گونه ای رفتار کنیم که منافع ملی کشور بر منافع جناحی و سیاسی ارجحیت داشته باشد .
وی گفت:بخشداران نماینده هیات وزیران هستند که باید با قدرت در مسائل بخش وارد شوند و با رعایت سلسه مراتب هماهنگی های لازم را با فرمانداران داشته باشند .
آشناگر اظهار داشت: بخشداران به عنوان نماینده دولت مجری سیاست های دولت و مسئول امنیت بخش هستند و باید با دستورالعمل ها و قوانین آشنایی لازم را داشته باشند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار بیان کرد:لازم است بخشداران در خصوص توسعه روستاهها و الگو های توسعه مطالعه داشته باشند و با منطق و آگاهی به قانون مشکلات را در حوزه های روستایی بررسی و بر طرف کنند .
وی افزود:نشست با شورا ها،نخبگان و ریش سفیدان بخش در دستور کار بخشداران باشد و بر مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز توجه بیشتری داشته باشند تا سرمایه های اجتماعی بخش حفظ و تقویت شود.
آشناگر با اشاره به خروج آمریکا از برجام افزود: با وجود پای بندی ایران به این توافق که مورد تایید شورای امنیت است، آمریکا از برجام خارج شد و التهاباتی را در حوزه اقتصادی به وجود آورد.
وی گفت:امروزه در چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال نا امید کردن مردم و نا کارآمد جلوه دادن نظام هستند تا شاهد مسائل و مشکلات جدی اقتصادی و اجتماعی باشیم .
معاون استاندار ادامه داد:خالی کردن عقبه نظام و تخریب عمق استراتژیک، اختلاف افکنی قومی ، زبانی و منطقه ای از دیگر توطئه های دشمنان است که ابزار های مختلفی نیز برای این منظور به کار می بندند .
وی گفت: دشمنان با این تلاش های خود دقیقا نتیجه عکس گرفتند و جایگاه ایران در دنیا ارتقا یافت و آمریکا در شورای امنیت تنها ماند.
آشناگر افزود: دیوان لاهه هم به تازگی به حقانیت جمهوری اسلامی ایران رای داد و آمریکا باید برای پاسخگویی به شورای امنیت برود و در هر صورت نتیجه به نفع جمهوری اسلامی است.
استان قزوین 6 شهرستان و 19 بخش دارد.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز اجتماعی و فرهنگی اقتصادی و اجتماعی انقلاب اسلامی سرمایه آمریکا اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ|حقانیت مرگ بر رژیم صهیونیستی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مسئله‌ی غزّه، امروز، مسئله‌ی اوّل دنیا است، هر کار هم که میکنند... که مسئله‌ی غزّه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند نمیتوانند...

      

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080273 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • نماهنگ|حقانیت مرگ بر رژیم صهیونیستی
  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند