Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:49:33 GMT

بیماری آنفولانزای مرغی در هشترود مشاهده نشده است

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۵۳۱۲

بیماری آنفولانزای مرغی در هشترود مشاهده نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، سال ۹۴ برای اولین بار بود که آنفولانزای پرندگان در کشور مشاهده شد و باعث معدوم سازی چندین هزار قطعه مرغ شد و پاره ای مشکلات اقتصادی و در برخی موارد حتی مشکلات اجتماعی با خود به همراه داشت.

برای پیشگیری از این بیماری، جلسه کمیته پیشگیری از بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان ظهر امروز شنبه به امینیان فرماندار هشترود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین امینیان با تاکید بر اینکه پیشگیری بهترین راه مبارزه با آنفولانزای مرغی است، ادامه داد: بنابراین لازم است آموزش های عمومی به شهروندان در خصوص علائم بیماری آنفولانزای مرغی داده شود تا با تشخیص سریع بیماری و واکنش مناسب از انتقال آن جلوگیری بعمل آورده و در اولین نقطه بیماری را مهار کنیم.

وی با بحرانی ارزیابی کردن مسئله آنفولانزای پرندگان به مراحل چهارگانه مدیریت بحران (پیش بینی و پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی) اشاره داشت و در این خصوص پیش بینی و پیشگیری را از سایر مراحل مهم تر ارزیابی کرد.

وی گفت: در نظر گرفتن تمهیدات و تدابیر لازم در مرحله پیش بینی باعث کاهش تلفات و خسارات شده و از هدر رفت منابع مالی و معنوی جلوگیری می کند.

امینیان قرارگیری شهرستان در مسیر حمل و نقل جاده ای و همچنین وجود تالاب های متعدد در شهرستان و سد سهند را از جمله عوامل احتمال انتقال بیماری آنفولانزای پرندگان دانست و از مجموعه دستگاه های ذی ربط در این خصوص خواست تا با همکاری همدیگر از پیدایی و شیوع این بیماری جلوگیری بعمل آورند .

کد خبر 4422078

منبع: مهر

کلیدواژه: آنفلونزای پرندگان آنفولانزای فوق حاد پرندگان هشترود بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شیراز مشهد اربعین حسینی شهرکرد خرم آباد یاسوج هفته دفاع مقدس گردشگری خطبه های نماز جمعه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس

آرنه اسلوت به احتمال زیاد سرمربی فصل آینده لیورپول خواهد بود.

طرفداری | کچل‌های تخم مرغی؛ طرحی که بلیچر ریپورت برای سرمربیان بدون موی لیگ برتر منتشر کرده است.

روز گذشته بود که خبری مبنی بر قطعی شدن همکاری آرنه اسلوت با لیورپول منتشر شد. سرمربی فاینورد بارها در مصاحبه‌های خود تاکید کرده بود مایل است هدایت لیورپول را برعهده بگیرد و حالا طبق ادعای رومانو و برخی رسانه‌ها، سرمربی هلندی در فصل آینده روی نیمکت قرمزهای آنفیلد می‌نشیند.

بلیچر ریپورت در اقدامی خلاقانه، برای سه سرمربی کچل لیگ انگلیس یعنی اسلوت، تن‌هاخ و گواردیولا طرحی بامزه منتشر کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا