Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:52:29 GMT

دعوت ۹ بازیکن السد به اردوی تیم ملی فوتبال قطر

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۹۰۳۳

دعوت ۹ بازیکن السد به اردوی تیم ملی فوتبال قطر

۹ بازیکن تیم فوتبال السد به تیم ملی قطر دعوت شدند. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، 9 بازیکن السد به اردوی تیم ملی قطر دعوت شدند.

فیلیکس سانچز سرمربی تیم ملی فوتبال قطر فهرست 25 بازیکن مورد نظر خودش برای حضور در اردوی آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی مقابل اکوادور و ازبکستان اعلام کرد که السد همچون روال سال‌های گذشته با حضور 9 بازیکن، بیشترین سهم را در این فهرست به نام خودش ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست اعلام شده بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قطر، نام مشعل برشم دروازه‌بان اول السد، پدرو میگوئل، سالم الهاجری، طارق سلمان، عبدالکریم حسن، بوعلام خوخی، هاشم علی، حسن الهیدوس و اکرم عفیف دیده می‌شود.

طرابلسی: شکست السد برابر پرسپولیس کار ما را سخت می‌کند

 

بازی‌های تدارکاتی عنابی‌ها مقابل اکوادور و ازبکستان در روزهای 20 و 24 مهر در دوحه برگزار خواهد شد. السد هم اول آبان در ورزشگاه آزادی دیدار برگشت خود را برابر پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1402/P1015135/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال قطر تیم فوتبال السد قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قطر تیم فوتبال السد قطر فدراسیون فوتبال قطر تیم فوتبال السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند