Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان فراخوانده تیم فوتبال السد به اردوی تیم ملی قطر پس از بازی تدارکاتی با اکوادور به تمرین تیم باشگاهی خود جهت آماده‌سازی بازی برابر پرسپولیس خواهند پیوست. ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، عده‌ای از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر که شامل اعضای تیم السد خواهند بود پس از بازی تدارکاتی روز جمعه برابر اکوادور اردوی این تیم را ترک می‌کنند تا مهیای بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانچز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر نیز در این رابطه گفت: البته می‌خواهیم با السد همکاری کنیم و بازیکنان این تیم بازی‌های زیادی در فصل جاری انجام دادند. به همین‌خاطر فشار زیادی را متحمل می‌شوند. ما پس از بازی با اکوادور تجزیه و تحلیل خودمان را انجام می‌دهیم و بازیکنان السد برای کمک به ماموریت آسیایی تیم‌ خود آزاد خواهیم کرد. فقط سعد الدوسری در اردوی تیم ملی فوتبال قطر می‌ماند زیرا از بازی با پرسپولیس محروم است.

تیم ملی فوتبال قطر جمعه هفته جاری و سه‌شنبه هفته آینده 2 بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی اکوادور و ازبکستان به ترتیب در دوحه و تاشکند برگزار خواهد کرد.

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و السد قطر ساعت 18:30 دقیقه روز اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. در  بازی رفت تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه از سد السد گذشت.

حمید استیلی: پرسپولیس نباید کار صعود را تمام شده بداند

 

انتهای پیام/

R7858/P1435/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد بیشتر از دیگر بازیکنان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل زده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در طول 120 دقیقه دو بار برابر پرسپولیس کامبک زدیم، در ضربات پنالتی هم با اینکه تیم ما اول پنالتی خراب کرد، ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. این یک برد تاریخی برای آلومینیوم بود و آنهایی که این بازی را دیدند واقعاً لذت بردند.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در لیگ برتر هم ما توانستیم آنها را شکست بدهیم. این بازی همه چیز داشت و شکست دادن پرسپولیس نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارد. ما در لیگ برتر از لحاظ امتیازگیری به حق‌مان نرسیدیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

نقی‌زاده در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. البته این را هم باید بگویم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا هنگام زدن پنالتی آخر استرس نداشت، گفت: استرس نداشتم ولی این دغدغه را داشتم که اگر توپ گل نشود، هواداران و مردم اراک ناراحت می‌شوند. خدا را شکر که روسیاه نشدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند