Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت اگر کنسولگری عربستان معتقد است جمال خاشقجی از این ساختمان خارج شده، باید این ادعا را با فیلم و مدرک اثبات کند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در سخنانی درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سیاست‌های آل‌سعود گفت: اگر کنسولگری عربستان معتقد است آقای خاشقجی از این ساختمان خارج شده، باید این ادعا را با فیلم و مدرک اثبات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردوغان افزود: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی ترکیه این پرونده را مورد بررسی قرار می‌دهند. دادستانی ترکیه برای تحقیق، اسناد و مدارک مربوط به ورود و خروج شهروندان سعودی از فرودگاه استانبول را نیز بررسی می‌کند.
رئیس جمهور ترکیه همچنین گفت: مسئولیت سیاسی و انسانی ایجاب می‌کند که مسئله ناپدید شدن روزنامه‌نگار سعودی از نزدیک مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرد.
خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد، در پی اخبار مربوط به کشته شدن روزنامه نگار سعودی به دست مأموران اطلاعاتی عربستان، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مقامات سعودی را به چالش کشید تا ثابت کنند این روزنامه نگار ناپدید شده کنسولگری عربستان در استانبول را ترک کرده است.
اردوغان که به بوداپست پایتخت مجارستان سفر کرده است در پاسخ به پرسشی درباره معمای ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی در استانبول گفت: " مسئولان کنسولگری نمی‌توانند با گفتن اینکه او کنسولگری را ترک کرده است از این موضوع طفره روند. مقامات با کفایت باید آن را ثابت کنند. "
او افزود " اگر او از کنسولگری خارج شده است باید آن را با تصاویر ثابت کنید. "
جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار برجسته سعودی و ستون‌نویس روزنامه واشنگتن پست چند روز پیش پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول به شکلی اسرارآمیز ناپدید شد و چندی بعد خبر قتل Murder او منتشر گردید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درگیری هلیکوپترهای آمریکا با قایق‌های تند رو ایرانی در خلیج فارس

جزئیات شلیک مرگبار به کولبر کرمانشاهی + فیلم لحظه پیدا شدن پیکر و عکس

خاطرات شیطانی در خوابگاه دختران !

مرد غریبه در خانه مهسا بود که شوهر سر رسید! / پایان شوم کلاس عرفانی!

بوسه خانم بازیگر ایرانی بر شانه شاعر سرشناس +عکس

جنازه یک مرد از دختر جوان خواستگاری کرد!

قتل خانم خبرنگار زیبا در دام مردان بی حیا! / جسد بدون لباس پیدا شد + عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

وسوسه شیطانی دانش آموز 14 ساله با عکس های مستهجن خانم معلمش+عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز روزنامه فیلم سیاسی اخبار سفر قتل Murder اخبار حوادث ترکیه عربستان قاتل فیلم استانبول عکس ایران مرد قتل زن دختر پسر فیلم هولناک ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند

به گزارش ورزش سه، صندوق سرمایه گذاری عمومی در سال 2023 از باشگاه‌های لیگ روشن برای جذب گروهی از مهم‌ترین بازیکنان بین‌المللی مثل کریستیانو رونالدو، نیمار، کریم بنزما فرانسوی و ... حمایت کرد.

یک منبع به روزنامه سعودی الشرق الاوسط توضیح داد که کمیته جذب بازیکن در لیگ حرفه‌ای عربستان در دوره اخیر جلساتی را با باشگاه‌ها برگزار کرده است تا بازیکنانی را که می‌خواهند در فصل نقل و انتقالات تابستانی به فوتبال این کشور منتقل شوند، مشخص کند.

این منبع در ادامه گفت پیش بینی می‌شود هفته آینده جلسه دیگری بین کمیته و باشگاه‌ها برگزار شود. برنامه برای حضور بازیکنان بزرگ بین‌المللی در راستای برنامه‌ توسعه مسابقات فوتبال در عربستان سعودی است تا لیگ این کشور به یکی از 10 لیگ مهم جهان تبدیل شود.

اما صندوق سرمایه‌گذاری عربستان بر چه اساسی از باشگاه‌ها حمایت می‌کند؟ این منبع اشاره کرد که حمایت‌های صندوق از باشگاه‌ها با توجه به جایگاه آنها در جدول لیگ عربستان صورت می‌گیرد.

در واقع باشگاه‌هایی که موقعیت‌های بالاتری دارند (به عنوان مثال الهلال و النصر در فصل جاری)، ممکن است حمایت بیشتری دریافت کنند، و تیم مقابل تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر هستند، حمایت کمتری داشته باشند.

این استاندارد به منظور ایجاد انگیزه در باشگاه‌ها برای ارائه بهترین سطوح و دستیابی به نتایج بهتر است که باعث افزایش قدرت و جذابیت مسابقات لیگ عربستان می‌شود.

انمار الحائلی، رئیس باشگاه الاتحاد، اخیراً در اظهارات تلویزیونی تایید کرد که حمایتی که از باشگاه‌ها انجام می‌شود، به یک اندازه نیست. من اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌خواهم در این مورد اظهار نظر کنم، اما باید جزئیات بیشتری در این زمینه به ما ارائه شود.

وی همچنین گفت: باید جدولی ارائه شود که نشان دهد هر باشگاه چه چیزی دریافت می‌کند، چون ممکن است خطایی رخ بدهد و از برخی باشگاه‌ها بیشتر از سایر باشگاه‌ها حمایت شود.

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!