Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تصمیم دولت پاکستان مبنی بر مراجعه به صندوق جهانی پول جهت اخذ وام سیاستمداران این کشور واکنش نشان دادند. ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، سیاستمداران پاکستانی نسبت به تصمیم دولت مبنی بر مراجعه به صندوق جهانی پول جهت اخذ وام، اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خورشید شاه» عضو ارشد حزب مردم و رهبر سابق اپوزیسیون در پارلمان پاکستان با واکنش نسبت به این تصمیم گفت: «عمران خان» نخست وزیر پاکستان پیش از پیروزی در انتخابات اعلام کرده بود که خودکشی برای من بهتر از این است که به صندوق جهانی پول مراجعه کنم.

وی افزود: تمام تیم عمران خان را سیاستمداران دوران پرویز مشرف تشکیل داده اند و برخی احزاب که تا دیروز برای کشور یک تهدید به شمار می رفتند اینک در کابینه دولت وزیر دارند.

خورشید شاه ضمن اعتراض به وضعیت سیاسی موجود اظهار داشت: هر مجموعه ای باید کار خود را انجام دهد و ما معتقدیم که در انتخابات تقلب صورت گرفته است.

«اسفندیار ولی خان» رئیس حزب عوامی نیشنال پارتی نیز در اعتراض به تصمیم دولت پاکستان گفت: گرفتن قرض‌های مکرر از صندوق بین المللی پول اقتصاد پاکستان را فلج می کند.

وی تصریح کرد: اینک تمام مردم پاکستان به صندوق بین المللی پول بدهکار هستند و دولت نیز با تصمیم خود مردم را بدهکارتر می‌کند.

«خواجه آصف» وزیر سابق دفاع پاکستان و عضو ارشد حزب نواز نیز در واکنش به تصمیم جدید دولت پاکستان گفت: یکی از شعارهای اصلی عمران خان کم کردن بدهی‌های خارجی پاکستان بود ولی اینک می‌بینیم که خود او نیز برای گرفتن قرض و وام به صندوق بین المللی پول مراجعه می‌کند.

از سوی دیگر «عمران خان» در واکنش به این اعتراضات گفت: ما برای رها شدن از مشکلات فعلی به صورت فوری نیاز به پرداخت 12میلیارد دلار از بدهی‌های خود داریم.

وی افزود: ما آنقدر موجودی نداریم که بتوانیم تمام این بدهی ها را خود تسویه کنیم و مجبوریم برای پرداخت آنها به کشورهای دوست و صندوق بین المللی پول مراجعه کنیم.

عمران خان اضافه کرد: نتایج اقدامات ما از 6 ماه دیگر دیده خواهد شد و تلاش ما این است که کشور از بحران موجود خارج کنیم.

نخست وزیر پاکستان گفت: 6 ماه دیگر مردم مشاهده خواهند کرد که این مشکلات زودگذر بوده است و شاید کسی این مشکلات را بخاطر نیاورد.

گفتنی است روز گذشته نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: اسلام آباد برای دریافت یک وام جدید به صندوق بین المللی پول مراجعه خواهد کرد.

انتهای پیام /.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید

رهبر حزب اسرائیل بیتنو به سیاستمداران صهیونیست پیشنهاد کرد، در این روزها له یا علیه مذاکرات مربوط به توافق آزادی اسرا سکوت اختیار کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، اویگدور لیبرمن عضو کنست و رهبر حزب اسرائیل بیتنو در پیامی که امروز یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و رسانه‌های عبری زبان آن را باز نشر دادند، از تمامی سیاستمداران اسرائیلی خواست از اظهار نظر له و علیه توافق آزادی اسرا موجود نزد حماس در غزه اجتناب کنند.

او در پیام خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نوشته است: به تمام سیاستمداران پیشنهاد می‌کنم که شرایط فعلی را درک کنند و صبوری پیشه کرده و سکوت اختیار کنند، اظهار نظر و شوهای کلامی کمکی به کسی نخواهد کرد.... همانطور که بارها گفتم ما در رسانه‌های گروهی مذاکره نمی‌کنیم.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است