Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر کاتولیک های جهان دو اسقف شیلی که در بحران اخیر رسوایی های جنسی،متهم بودند را خلع لباس کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری فرانسه، «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک های جهان ۲ اسقف شیلی که در بحران اخیر رسوایی های جنسی، متهم بودند را خلع لباس کرد.

 

واتیکان در بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم پاپ برای خلع لباس این ۲ اسقف به نام های « Francisco Jose Cox Huneeus» و «Marco Antonio Ordenes Fernandez» قاطعانه بوده و جایی برای فرجام خواهی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه که به زبان اسپانیایی منتشر شده است به قانون کلیسا درباره جرم آزار جنسی اشاره شده است.

 

خلع لباس به این معنی است که این افراد دیگر نمی توانند کشیش باشند. این سخت ترین مجازاتی است که کلیسا می تواند برای اسقف ها و کشیش های خود در نظر بگیرد.

 

ماه گذشته vهبر کاتولیک های جهان، اسقف دیگری به نام Fernando Karadima»» که متهم به آزار جنسی پسران نوجوان در طی چندین سال بود را متهم کرد.

 

هنوز موارد متعدد دیگری از رسوایی های جنسی وجو.د دارد که در دست تحقیق قرار دارد.

 

پاپ پیش از این گفته بود که حتی یک کلمه هم درباره این اتهامات نمی گوید.

 

او دیگران را هم دعوت به سکوت در این باره کرده بود اما ناگهان سکوت خود را شکست و نه تنها رسوایی های جنسی را محکوم کرد بلکه اقدام به خلع لباس مهمان نیز کرد./

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت ارزانی کانون های مساجد بیرجند نماز جمعه شیراز رسوایی های جنسی واتیکان پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مردم و به ویژه قشر دانشجو در ایلام هم همصدا با دانشجویان سراسر کشور به حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا پرداختند و برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا را محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد