Web Analytics Made Easy - Statcounter

9 گل زده در 7 بازی سری آ، کافی بود تا تیم های بزرگ اروپا برای خرید پدیده لهستانی صف بکشند.

طرفداری- کریستوف پیاتک، مهاجم لهستانی 23 ساله جنوا، یکی از پدیده های این فصل اروپا بوده است و تیم های بزرگی وضعیت او را زیر نظر دارند؛ با این حال جورجو پرینتی، مدیر ورزشی جنوا تاکید کرد این باشگاه هیچ برنامه ای برای فروش او در ژانویه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرینتی در مصاحبه ای با TMW گفت:

تیم های زیادی به دنبال پیاتک هستند و امیدوارم او به روند رو به رشدش ادامه بدهد. فعلا پیشنهادی رسمی در کار نبوده و فقط در حد علاقه مندی است. او شخصیت قدرتمندی دارد و با شایعات نقل و انتقالات دچار لرزش نمی شود. پیاتک مرا به یاد مهاجمان کلاسیک دهه 60 و 70 می اندازد که از حداقل موقعیت ها، بیشترین گل زده را به ثبت می رساندند.

بارسلونا، اینتر، یوونتوس، ناپولی و رم مهم ترین تیم هایی هستند که نام پیاتک در رابطه با آنها مطرح شده است اما باشگاه جنوا حتی در صورت رسیدن پیشنهادی به ارزش 50 میلیون یورو، در ژانویه حاضر به فروش او نیست. پرینتی در این مورد افزود:

هیچ شانسی وجود ندارد؛ پیاتک بازیکن ماست و قصد داریم او را در ژانویه حفظ کنیم. نمی خواهیم روی او قیمت بگذاریم و فعلا قصد داریم از وجودش در تیممان لذت ببریم. تیم های بزرگی به دنبال پیاتک هستند اما می خواهیم او را به بهترین فرمش برسانیم و همراه با وی فصل خوبی رقم بزنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک و مهارت‌های آلبرت گودمونسون بازیکن ایسلندی جنوا / فیلم

آلبرت گودمونسون که سابقه بازی در تیم های پی اس وی و آلکمار را دارد، در تیم جنوا خوش درخشیده و در 70 بازی 22 گل برای جنوا به ثمر رسانده است. این بازیکن در پست وینگر و مهاجم بازی می کند و هچنین بیش از 20 بازی ملی برای ایسلند در کارنامه دارد.

دانلود (76.1MB)

دیگر خبرها

  • تکنیک و مهارت‌های آلبرت گودمونسون بازیکن ایسلندی جنوا / فیلم
  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)
  • گل کالب اکوبان به میلان (میلان 1-2 جنوا)
  • گل الساندرو فلورنتزی به جنوا (میلان 1-1 جنوا)
  • گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو