Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -  پيرو اطلاعيه مورخ 97/06/26
پيرو اطلاعيه مورخ 97/06/26 اين سازمان درخصوص آن دسته از داوطلبان آزمون سراسري سال 1397 كه جهت انجام مراحل مصاحبه و گزينش رشته‌هاي مختلف تحصيلي به كدهاي 11 (دانشگاه فرهنگيان )، 12 (رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه شاهد)، 14 (رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه علوم قضايي و خدمات اداري دادگستري)، 15 (رشته مديريت بيمه اكو دانشگاه علامه طباطبايي)، 18 (رشته‌هاي تحصيلي دانشكده غيرانتفاعي رفاه)، 19 (دكتري پيوسته بيوتكنولوژي دانشگاه تهران)، 20 (بورسيه سپاه دردانشگاه علوم‌پزشكي بقيه‌الله«عج») ، 21 (دانشگاه شهيد مطهري) ، 22 (بورسيه وزارت دردانشگاه علوم‌پزشكي بقيه‌الله «عج») ، 23 (دانشگاه صداو سيماي جمهوري اسلامي ايران)، 25 (دانشگاه علوم و پزشكي ارتش) و 26 (بورسيه نيروي انتظامي در دانشگاه علوم‌پزشكي بقيه‌الله«عج»)) در آزمون سراسري معرفي شده‌اند، بدين‌وسيله به اطلاع مي‌رساند با توجه به نتيجه مراحل مصاحبه و يا صلاحيت‌هاي عمومي افراد از سوي موسسات و يا هيأتهاي مركزي گزينش ذيربط، اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي ‌رشته‌هاي مختلف تحصيلي فوقالذكر بر روي سايت اطلاع رساني اين سازمان قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا قبول‌شدگان لازم است با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت‌نام در روز چهارشنبه مورخ 97/07/25 به دانشگاه و يا موسسه محل قبولي خود مراجعه نمايند. كليه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست در زمان مقرر براي ثبت‌نام به موسسه محل قبولي خود مراجعه نمايند. عدم مراجعه بموقع براي ثبت‌نام به منزله انصراف از قبولي رشته ‌اعلام شده خواهد بود.
تذكرات مهم:
1- در كدرشته دكتري پيوسته بيوتكنولوژي دانشگاه تهران به دليل عدم تائيد افراد از سوي موسسه ذيربط، افرادي به عنوان پذيرفته شده نهايي آن دانشگاه اعلام نشده است.
2- داوطلباني كه علاوه بر كد‌هاي اعلام شده در اين اطلاعيه داراي كد قبولي قبلي نيز بوده‌اند، قبولي قبلي آنان لغو شده و مي‌بايست در رشته قبولي جديد ثبتنام و ادامه تحصيل نمايند. لازم به توضيح است كه اين افراد براي ثبتنام در رشته قبولي جديد نياز به انصراف از رشته قبولي قبلي ندارند و با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد.
فهرست اسامي پذيرفته شدگان نهايي

روابط عمومي سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر صمدزاده با ارائه آماری از میزان شرکت کنندگان در این آزمون ها عنوان کرد: روز پنجشنبه ۸۰۳ زن  در نوبت صبح  در رشته علوم انسانی به رقابت پرداختند.

او گفت: ۲۷نفرنیز  عصر پنج شنبه در رشته هنر ۱۳۶ نفر هم  عصر پنج شنبه در رشته زبانهای خارجی آزمون دادند.

صمد زاده گفت: ۸۹۳  داوطلب صبح جمعه در رشته علوم تجربی  شرکت  کرد ه و به رقابت پرداختند

مجموع داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در واحد سلماس  ۱هزارو ۸۵۹ داوطلب بر آورد شده است

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی