Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: دوره آموزشی طلایه داران فردا ویژه مدارس پسرانه استان برگزار می شود.

مهیار فتحی پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: دوره آموزشی طلایه داران فردا به منظور ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و  معرفتی برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان با بیان اینکه در این دوره ۱۰۰ دانش آموز پسر منتخب مدارس استان حضور دارند افزود: این دوره با هدف حضور فعال و منسجم مسئولان انجمن های اسلامی دانش آموزان دایر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: دوره مذکور از ۲۵ مهر به مدت ۲ روز در اردوگاه شهید رجایی رضوانشهر برگزار می شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام شیراز بیرجند پیاده روی اربعین کانون های مساجد وزیر علوم تحقیقات و فناوری خراسان جنوبي طلایه داران فردا دانش آموزان گیلانی مدارس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این طرح که جشنواره علمی و مهارتی شهید فخری زاده نامگذاری شده است،  65 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور در کارگاه های آموزشی با رشته های مکانیک، پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تأسیسات، برق، کامپیوتر، آشپزی و نجاری آشنا شدند.

قاسم فضل اللهی دبیر این جشنواره گفت: حضور دانش آموزان در این جشنواره نقش موثری در ارتقای نمرات مستمر آنها و کسب تجربه دانش آموزان برای حضور در رقابت های فنی و مهارتی کشوری دارد.

مرحله بعدی این جشنواره در تابستان امسال برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان