Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@03:35:45 GMT

تداوم تیره‌روزی‌های آلمان با شکست در خانه فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۰۹۷۲

تداوم تیره‌روزی‌های آلمان با شکست در خانه فرانسه

مهمترین دیدار سه شنبه شب از لیگ ملت های اروپا با برتری ۲-۱ فرانسه مقابل آلمان به پایان رسید تا شرایط برای لوو و شاگردانش سخت تر از قبل شود. آیا لوو می تواند نیمکتش را حفظ کند؟

به گزارش مشرق، تیم ملی فرانسه با برتری 2 بریک خانگی مقابل آلمان به تیره‌روزی‌های قهرمان سابق دنیا ادامه داد.

 

 در این بازی گروه اول لیگ A رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه استادوفرانس پاریس، ابتدا آلمان با پنالتی دقیقه 14 کروس پیش افتاد اما فرانسه با ضربه سر گریزمان در دقیقه 62 و پنالتی او در دقیقه 80 نتیجه را عوض کرد و 2 بریک پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با این نتیجه، خروس‌ها با 7 امتیاز در صدر قرار گرفتند و هلند 3 و آلمان یک امتیازی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

 در سایر بازی‌ها در گروه اول لیگ B، اوکراین یک بر صفر جمهوری چک را برد. در گروه چهارم همین سطح ولز در خانه جمهوری ایرلند نبرد تمام بریتانیایی را با برتری یک بر صفر خاتمه داد. در گروه سوم لیگ C، نروژ یک بر صفر بلغارستان را برد و اسلوونی و قبرس به تساوی یک بریک رضایت دادند.

در گروه اول لیگ D، گرجستان 3 بر صفر در زمین لتونی به برتری رسید و در گروه چهارم همین سطح جبل‌الطارق 2 بریک از سد لیختن‌اشتاین گذشت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین تیم ملی آلمان تیم ملی فرانسه لیگ ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست 2 بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری 2 بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری 3 بر 2 و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه 12 با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه 49 دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی 2-2 کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه 81 آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه 83 یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

صعود قاطعانه یوونتوس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

 

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان