Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه؛ صابر رحیمی با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: منابع انسانی و داشتن مردمی سالم و با نشاط و فعال از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی است و به همین دلیل موضوع ورزش و توسعه آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
صابر رحیمی روز چهارشنبه اظهار کرد: غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای آن‌ها و دیدار با نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از جمله برنامه‌های روز ۲۶ مهرماه به عنوان آغازین روز هفته تربیت بدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: افتتاحیه جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون در روز ۲۹ مهرماه، آغازافتتاح المپیاد محلات در سطح روستا‌ها وشهرستان‌های مختلف، برگزاری همایش‌های عمومی پیاده روی خانوادگی در سراسر استان، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در سطح هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌های تابعه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.
رحیمی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی با هدف نشان دادن اهمیت ورزش در جامعه و ترغیب مردم به بحث ورزش برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین رایگان بودن استفاده از اماکن ورزشی در یکی از روز‌های هفته تربیت بدنی، تست‌های رایگان و غربالگری ویژه جامعه ورزش، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، پاکسازی محیط زیست توسط سمن‌ها و اهدای خون در استادیوم آزادی کرمانشاه را دیگر برنامه‌های پیش بینی شده ذکر کرد.
وی در ادامه با اشاره به اعلام شعار " چهل سال ورزش چهل سال افتخار "برای هفته تربیت بدنی از سوی وزارت ورزش و جوانان بر برگزاری شکوهمند برنامه‌های این هفته در سطح استان تاکید کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نامگذاری ایام هفته تربیت بدنی و ورزش را به شرح زیر اعلام کرد:
۲۶ مهر- فرهنگ، ایثار و شهادت و اخلاق و منش پهلوانی
۲۷ مهر-ورزش همگانی نشاط و خانواده
۲۸ مهر-ورزش دانش آموزی، دانشجویی و طلاب حوزه علمیه
۲۹ مهر-ورزش، زنان و خانواده
۳۰ مهر-ورزش پارالمپیک
۱ آبان-ورزش شهروندی
۲ آبان-ورزش روستایی، بازی‌های بومی محلی و ورزش عشایری (خانه، ورزش و روستا)

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه هفته تربیت بدنی ورزش و جوانان سنگنوردی پیاده روی خانوادگی المپیاد محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت موتورسواری تربیت بدنی سپاه عاشورا مسابقه چهار جانبه موتورسواری کراس با حضور سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و با حضور چهار تیم از شهرهای تبریز، جلفا، مرند، هشترود و جمعی از تماشاگران برگزار کرد.

این مسابقات در ۳ کلاس ۴۵۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی و تیرل انجام شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های برتر به ترتیب ذیل معرفی شدند؛

موتورسواران باشگاه مقاومت توانستند مقام اول این مسابقات را بدست آورند.

همچنین تیم مرند و تیم جلفا به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6097577

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته معلم در اسکو
  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود