Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان اردبیل گفت: این سازمان در یک ماه اخیر ۵۰ مورد گزارش مردمی در زمینه احتکار، اخفا و امتناع از عرضه برخی کالاها دریافت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،منصور پناهی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در اردبیل اظهار داشت: مبارزه با احتکار و برخی تخلفات در حوزه ایجاد اختلال در نظام اقتصادی از مهمترین برنامه‌ها بوده که در اولویت قرار گرفته و در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ثبت و دریافت 50 مورد گزارش مردمی در زمینه احتکار، اخفا و متناع از عرضه برخی کالاها و نبودی موجودی کالا به این سازمان در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: احتکار مواد غذایی، لوازم خانگی، حبوبات، پودر رختشویی، لوازم بهداشتی، روغن موتور، لاستیک خودرو، رادیاتور و پکیج از مواردی بوده که شاهد دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه احتکار این کالاها بودیم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برخورد قانونی و شدید با احتکارکنندگان کالا در استان خبر داد و افزود: در صورتی که صحت گزارش‌های رسیده از سوی مردم پس از بررسی‌ها و بازرسی‌های انجام شده محرز شود براساس قوانین و مقررات مربوطه با احتکارکنندگان کالاهای مورد نیاز مردم برخوردهای لازم انجام می‌شود.

پناهی بیان کرد: با توجه به اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز به حد کافی در کشور تولید شده و در استان نیز نسبت به تامین و ذخیره‌سازی این کالاها اقدام شده تا براساس نیاز به بازار تزریق شود، انتظار می‌رود مردم در این زمینه نگرانی و دغدغه‌ای نداشته و از خریداری وسایل و کالاهای بیش از حد مورد نیاز خودداری کنند.

وی با بیان اینکه 25 قلم کالای اساسی براساس ابلاغیه سازمان صعنت و معدن مشمول احتکار کالا بوده و باید در این زمینه دستگاه‌های مختلف با اقدامات مناسب از ایجاد فضای ناامیدی در جامعه خودداری کنند، تصریح کرد: طرح راه‌اندازی سامانه جامع مراکز نگهداری و انبار کالا یک طرح ملی و فرابخشی بوده که انتظار می‌رود مسئولان در زمینه اجرای این طرح همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ با تداوم جنایات رژیم کودکش اسرائیل در غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی، خروش اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان، استادان و نخبگان امریکا و اروپا برای حمایت از مردم مظلوم غزه، شدت گرفته است.

معترضان از سازمان‌های بین المللی پایان این جنایات وحشیانه از سوی رژیم جعلی اسرائیل و نسل کشی در غزه را خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود