Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:46:07 GMT

خروج زائران اربعین حسینی از مرز مهران افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۵۳۱۴

خروج زائران اربعین حسینی از مرز مهران افزایش یافت

ایلام - ایرنا - سخنگوی ناجا با ذکر اینکه شرایط تردد در مرز مهران به خوبی برای زائران اربعین فراهم است از افزایش روز افزون حضور و خروج زائران اربعین حسینی (ع) از این مرز خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار احمد نوریان روز پنجشنبه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 30 هزار نفر زائر اربعینی از این خروجی مرزی تردد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یاد اوری کرد: با همکاری مسئولان استان ایلام تمامی امکانات و زیرساخت های لازم در مرز مهران برای تردد زائران فراهم شده است.
سخنگو ناجا با تاکید بر لزوم انجام قانونی سفر اربعین تصریح کرد: تردد بدون ویزا و گذرنامه امکان پذیر نیست.
نوریان نسبت به حمل مواد مخدر هشدار داد و تصریح کرد: کشور عراق بر روی بعضی از مسائل نظیر مواد مخدر حساسیت دارد و مرتکبان حمل مواد مخدر در این کشور متحمل مجازات سنگین زندان می شوند.
نوری اظهار داشت: البته نیروی انتظامی به طور دقیق در مرزها این موارد را کنترل می کنند اما نیاز است خود مردم هم رعایت کنند.
مرز بین المللی مهران در96 کیلومتری جنوب باختری مرکز استان ایلام و در 11 کیلومتریشهر مهران از کانون های مهم تردد زائران اربعین حسینی بشمار می رود.
روزانه به طور متوسط 6 هزار زائر از این مرز رسمی به شهرهای مقدس کربلا و نجف سفر می کنند که در ایام منتهی به اربعین این تعداد به حدود 2 میلیون نفر می رسد .
7177/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ناجا اربعين مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات