Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@23:36:00 GMT

هوینس:برای مصاحبه با لو پایش را می‌بوسیدید!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۴۸۳۰

به گزارش وانانیوز، 

 این کنفرانس خبری با صحبت‌های اولی هوینس رئیس بایرن آغاز شد. او بخش اعظم صحبت‌های خود را به دفاع از سرمربی جوان باشگاهش نیکو کوواچ اختصاص داد و البته از یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان که او هم این روز‌ها با حملات زیادی مواجه شده دفاع کرد.


هوینس صحبت‌های خود را با مطلبی شروع کرد که درباره‌ی باشگاه بایرن نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به یک برنامه‌ی تلویزیونی آلمانی اشاره کرد که اخیراً انتقاد‌های بی‌سابقه‌ای را به یواخیم لوو مطرح کرده بود. در این برنامه دوربین به سراغ یک تیم فوتبال جوانان رفته و گزارشگر از بازیکنان این تیم نظرشان را در مورد لوو می‌پرسد. جوان‌ها هم در مقابل دوربین می‌گویند لوو باید از تیم ملی برود و انتقاد‌های بسیار تندی به او وارد می‌کنند. هوینس گفت:" آن‌ها نسبت به مربی تیم ملی خیلی بی‌احترامی کردند. لوو شایسته‌ی این حرکات نیست. او همان کسی است که رسانه‌ها از جمله همان تلویزیون ۱۰ سال دنبالش می‌دویدند و حاضر بودند برای مصاحبه گرفتن از او پاهایش را ببوسند".


هوینس سپس به ماجرایی اشاره کرد که نیکو کوواچ و حسن صالح حمیدزیچ وقتی برای تماشای یک مسابقه‌ی بسکتبال به ورزشگاه می‌روند از طرف هواداران تیم‌های رقیب بایرن با سوت‌های ممتد و بی‌احترامی مواجه می‌شوند. هوینس این حرکات را منزجرکننده خواند و گفت:" ما از این به بعد تیم متفاوتی خواهیم بود. قصد داریم نسبت به خودمان و بازیکنان‌مان انتقاد کنیم و این را ادامه خواهیم داد، ولی از این به بعد این حرکات توهین‌آمیز و شیطنت‌های رسانه‌ای را به هیچ وجه قبول نخواهیم کرد".



نکته‌ی جالب دیگر صحبت‌های هوینس در این کنفرانس خبری صحبت‌های تند او درباره‌ی خوان برنات بود. بعد از آنکه چند نفر از خبرنگاران در صحبت‌هایشان راجع به برنات صحبت کردند هوینس گفت:" برای دومین بار است که می‌شنوم از خوان برنات صحبت می‌کنید و طوری وانمود می‌کنید که همه چیز بایرن مونیخ امسال وابسته به واگذاری خوان برنات به پاری سن ژرمن است. بگذارید نکته‌ای را برایتان بگویم. ما وقتی در سویا بازی می‌کردیم خوان برنات به تنهایی چنان ضربه‌ای به تیم زد که نزدیک بود به حذف‌مان بینجامد. همان روز بود که تصمیم گرفتیم از شر این بازیکن خلاص شویم. چرا که چیزی نمانده بود به بهای حذف‌مان از چمپیونزلیگ منجر شود.‌ای کاش بعد از آن بازی حداقل از یک خبرنگار می‌شنیدم که گفته باشد خوان برنات در بازی امروز افتضاح بود و یک‌تنه داشت تیم بزرگی مثل بایرن را از لیگ قهرمانان حذف می‌کرد".

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند

هافبک تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، قصد دارد پس از صحبت با باشگاه در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

طرفداری | آینده یوسوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ با تنها یک سال باقی مانده از قراردادش، در هاله ای از ابهام قرار دارد. در صورتی که او قرارداد جدیدی امضا نکند، احتمال فروش او توسط باواریایی ها وجود دارد. نکته قابل توجه این است که هافبک 29 ساله تصمیم گرفته به جای استفاده از یک مدیر برنامه، خودش مذاکرات را پیش ببرد.

به نظر می رسید کیمیش پس از نیمکت نشینی توسط توماس توخل در اوایل فصل، قطعا در تابستان از بایرن جدا خواهد شد، اما خروج قریب الوقوع سرمربی بایرن، اوضاع را در مونیخ دوباره تغییر داده است. در مصاحبه ای با  آاس، از او در مورد اهمیت سرمربی بعدی بایرن برای آینده اش سوال شد.

سوال جالبی است، اما در حال حاضر مهمترین مسئله نیست. من می دانم که وقتی قراردادی امضا می کنید، آن را با سرمربی امضا نمی کنید. شما آن را با باشگاه امضا می کنید. برای من مهم ترین چیز، باشگاه است، نه فقط سرمربی. اما بدیهی است که دانستن اینکه سرمربی در مورد شما و تیم چه فکری می کند هم مهم است. انتخاب سرمربی به افراد دیگری در باشگاه مربوط است.

کیمیش به صراحت اعلام کرد که قبل از بررسی گزینه های دیگر در تابستان، با بایرن صحبت خواهد کرد.

می خواهم با بایرن صحبت کنم. و وقتی این کار را انجام دادم، بیرون نمی روم تا در مورد آن با مطبوعات صحبت کنم. من فقط روی دو بازی مقابل رئال مادرید تمرکز کرده ام.

اما او برای رئال مادرید و بارسلونا که هر دو به جذب ملی پوش آلمانی علاقه مند هستند، کلمات درخشانی به کار برد.

در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم. همانطور که قبلا گفتم، ابتدا با بایرن صحبت خواهم کرد. اما بدیهی است که بارسلونا و رئال مادرید باشگاه های فوق العاده ای با تاریخی شگفت انگیز هستند.

کیمیش توضیح داد که تصمیم او برای عدم استفاده از مدیر برنامه تا حدودی به دلیل تمایل او برای شنیدن مستقیم صحبت های باشگاه هایی بوده که با آنها معامله می کرده است.

نکته مثبت ماجرا این است که می توانید خودتان صحبت کنید، اما این همچنین می تواند یک نکته منفی هم باشد. گاهی اوقات صحبت در مورد خودتان سخت است. شما مسئول تصمیم خود هستید. این مهمترین چیز برای من است: سر میز نشستن، حرف مستقیم مسئولان را گوش دادن و توانایی صحبت مستقیم با باشگاه و سرمربی. این به من کمک می کند تا تصمیم خوبی برای خودم و خانواده ام بگیرم.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!