Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: روز‌های گذشته چند مورد تصادف رخ داده که توقف در حاشیه بزرگراه، بر وقوع آن مؤثر بوده است. در این نوع تصادف سهمی از تقصیر متوجه کسی است که بنا به هر دلیلی ناچار شده در حاشیه بزرگراه متوقف شود، اما اصول امینی را رعایت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم رعایت اصول ایمنی احتمال برخورد خودرو‌های عبوری را با خودرویی که در حاشیه بزرگراه متوقف شده افزایش می‌دهد.

رازقی در همین رابطه گفت: توقف در پیچ‌ها، محل‌هایی که دید محدود است یا توقف در هنگام تاریکی هوا و عدم استفاده از علائم ایمنی مانند مثلث خطر می‌تواند احتمال وقوع برخورد و تصادف را افزایش دهد؛ به‌ویژه در جاده‌های بین شهری و بزرگراه‌های شهری که سرعت تردد وسایل نقلیه در آن‌ها زیاد است. لازم است رانندگانی که بنا به هر دلیلی ناچار به توقف در حاشیه بزرگراه می‌شوند، هنگام روز در فاصله ۷۰ متری و هنگام شب تا فاصله ۲۵۰ متری عقب وسیله نقلیه خود مثلث خطر را قرار دهند.

وی همچنین توصیه کرد: رانندگان در حال تردد نیز باید توجه کافی به جلوی وسیله نقلیه خود داشته باشند و از انجام کار‌هایی مانند خوردن، آشامیدن و استفاده از تلفن همراه که باعث حواس‌پرتی می‌شود جداً خودداری نمایند. همچنین نیاز است که این رانندگان رعایت فاصله عرضی را نیز مد نظر داشته باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی تصادف بزرگراه وسایل نقلیه وسیله نقلیه تلفن همراه مد بزرگراه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصادف تلفن همراه مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم در انتخاب گیربکس صنعتی

انتخاب گیربکس می تواند بسیار دشوار باشد. مشتریان گیربکس‌های مختلفی برای انتخاب دارند که می‌توانند نیازهای مختلفی را برآورده کنند. یک تصمیم اشتباه می تواند منجر به خرید گیربکس گران تر شود. صنعت انتقال نیرو ممکن است به گیربکسی نیاز داشته باشد که بارهای اضافه را پشتیبانی کند در حالی که صنعت کنترل حرکت یا سروو ممکن است به گیربکسی نیاز داشته باشد که حرکت دینامیکی را مدیریت کند.

یکی از اولین بخش‌های مشکل‌ساز برای اندازه‌گیری، از اندازه‌گیری موتور در مقابل اندازه برای بار ناشی می‌شود. سایزبندی موتور ممکن است ساده‌تر باشد و منجر به گیربکسی شود که کار می‌کند، اما منجر به خرید گیربکس بزرگ‌تر از آنچه نیاز است می‌شود. این گیربکس نیز برای برنامه دارای صلاحیت بیش از حد خواهد بود.

 

6 نکته مهم هنگام انتخاب گیربکس

فاکتور سرویس: اندازه گیری گیربکس برای مصارف صنعتی با تصمیم گیری ضریب سرویس مناسب شروع می شود. ضریب سرویس را می توان به عنوان نسبت گشتاور نامی گیربکس به گشتاور مورد نیاز کاربردها تعریف کرد. در حالی که ضریب سرویس ممکن است با هزاران ترکیب از انواع و کاربردهای گیربکس متفاوت باشد که به هر کدام مقدار عددی منحصر به فرد خود اختصاص داده شده است. به عنوان مثال، ضریب سرویس 1.0 نشان می دهد که یک واحد ظرفیت کافی برای رسیدگی به برنامه را دارد. برای اکثر کاربردهای صنعتی، ضریب سرویس 1.4 کافی است. هیچ تحمل اضافی برای الزامات وجود ندارد، که ممکن است منجر به خرابی گیربکس یا گرم شدن بیش از حد شود.

 

دمای کار و محیط: مهم است که در نظر بگیرید که آیا یک گیربکس برای محیط کار مناسب است یا خیر. دمای عملیاتی بالاتر ممکن است فشار داخلی را افزایش دهد که منجر به افزایش ضریب سرویس مورد استفاده می شود. دمای پایین یا بالا نیاز به ضخامت روغن کاری و مواد آب بندی متفاوتی دارد. گذشته از این، دمای شدید ممکن است باعث افزایش سایش دستگاه شود، که مجدداً به مواد خاصی برای جلوگیری از خوردگی یا رشد باکتری نیاز دارد. بنابراین، عدم توجه به این ویژگی‌ها ممکن است منجر به گیربکسی شود که آنطور که انتظار می‌رود از برنامه پشتیبانی نمی‌کند.

بارهای ضربه ای: بارهای ضربه ای اغلب بارهای ضربه ای نامیده می شوند. همانطور که از نام آن پیداست، این بارها می توانند باعث افزایش سایش در یونیت دنده، به ویژه در دندانه ها و یاتاقان های شافت آن شوند. اگر به درستی محاسبه نشود، این سایش می تواند باعث خرابی زودرس شود. این بارها به دو دسته یکنواخت و غیر یکنواخت تقسیم می شوند. بارهای یکنواخت پایدار می مانند، در حالی که بارهای غیریکنواخت در طول برنامه تغییر می کنند.

مکانیزم خروجی: سبک خروجی شامل چرخ دنده ها و زنجیرها، قرقره ها، پینیون دندانه دار و بسیاری موارد دیگر است. پیکربندی های مختلف خروجی از جمله بوش نصب شده روی شفت یا شفت خروجی دوگانه می تواند بار طولانی را که واحد برای آن در نظر گرفته شده کاهش دهد. این مکانیسم‌های خروجی به یاتاقان‌های متفاوتی نیاز دارند تا بار محوری یا شعاعی را افزایش دهند.
شفت خروجی: شفت خروجی جزء حیاتی انتقال کلی است که پیچش و تنش برشی را تحمل می کند. هنگام اندازه‌گیری یک برنامه، اندازه سوراخ و خروجی باید بر اساس نیاز مشتری باشد. این ممکن است شامل یک خروجی ضد زنگ روی واحد باشد، و اینکه آیا دارای سوراخ توخالی کلیددار یا بدون کلید، یک محور کلیددار یا بدون کلید، یا یک خروجی فلنجی همراه با هر یک از موارد ذکر شده باشد. به دست آوردن اندازه سوراخ مناسب روی واحد به مشتری این امکان را می دهد که گیربکس متفاوتی را متناسب با شفت فعلی خود خریداری کند. حتی مشتریان می توانند شفت خود را تغییر دهند تا از یک واحد مقرون به صرفه استفاده کنند و در عین حال بهترین راه حل را ارائه دهند.


محل قرارگیری چرخ دنده ها: سبک محفظه دنده ها در گیربکس کارایی و گرمای تولیدی آن را تعیین می کند. قانون انتخاب گیربکس این است که در ازای گرمای کمتر، گشتاور بیشتری تولید کند. جدای از تولید گرمای کمتر و کارآمد بودن، عامل دیگری نیز وجود دارد که توزیع بار وزن است.


هنگام انتخاب گیربکس برای کاربرد خود، فاکتورهای ذکر شده در بالا را در نظر داشته باشید. اگر به دنبال راه حل گیربکس هستید، مهم است که از یک تامین کننده قابل اعتماد و قابل اعتماد همچون یکتاصنعت تهیه کنید. این شرکت متخصص در ارائه خدمات تعمیر و بازسازی گیربکس صنعتی در سریع ترین زمان های چرخش است. کارشناسان آنها مشتاقانه به مشتریان کمک می کنند تا ارزش گیربکس خود را برای سال ها به حداکثر برسانند.

دیگر خبرها

  • نکات ایمنی مهم برای شارژ کردن گوشی های هوشمند؛ اگر موبایل دارید، بخوانید
  • نکاتی که باید هنگام استفاده از کنسرو‌ها رعایت کنید
  • نکات مهم در انتخاب گیربکس صنعتی
  • نکاتی که باید هنگام استفاده از کنسروها رعایت کنید
  • لزوم ایجاد کمربند سبز در اطراف شهر برای جلوگیری از حاشیه نشینی
  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • مهمترین نکات در رانندگی با خودروی دنده اتومات
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها