Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: نخستین دوره تخصصی پایه امداد و نجات کشور که به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود از ۲۸ مهرماه تا سوم آبان‌ماه ۹۷ به‌میزبانی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی احمدی  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: اولین دوره تخصصی پایه امداد و نجات کشور که به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود با حضور ۷ استان خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی، سمنان، گلستان، مازندران و تهران از ۲۸ مهرماه تا سوم آبان‌ماه ۹۷ به‌میزبانی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره ۶ روزه ۵۲ نیروی امدادگر و نجاتگر آخرین آموزش‌ها و تخصص‌های روز جستجو و نجات در کوهستان را فرا می‌گیرند و  ۵ استان خراسان رضوی، کرمان، اصفهان گیلان و قم به عنوان میزبانان برگزاری این دوره‌ها انتخاب شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه کشور ما یک کشور حادثه‌خیز است، خاطرنشان کرد: آموزش‌های به‌روز جمعیت هلال احمر به‌صورت مستمر انجام می‌شود تا امدادگران و نجاتگران با بهره‌گیری از دانش‌های روز ضمن افزایش انگیزه، افزایش مهارت و افزایش دانش تخصصی بهترین عملکرد را در زمان امدادرسانی به حادثه‌دیدگان داشته باشند و آخرین ماموریت جدی‌ای که انجام شد عملیات امداد و نجات و جستجوی اجساد و مصدومان حادثه هواپیمای تهران-یاسوج بود.

احمدی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در طول سال همایش‌ها، سمینارها و گردهمایی زیادی را برگزار می‌کند که آخرین مودد آن برگزاری نخستین دوره تخصصی پایه امداد و نجات کشور بوده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.

حمدعلی کاوسی صبح شنبه ۸ اردیبهشت به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی