Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف مالکیت پدیده همچنان نامشخص است.

طرفداری- تیم فوتبال پدیده مشهد با وجود صدرنشینی در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد و این روزها با بحران‌های مالی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. در پی این مشکلات مالی حالا از مشهد خبر می‌رسد که شاید شاگردان یحیی گل‌ محمدی نتوانند مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان بروند.

به گزارش فارس، طبق برنامه اعلام شده تیم پدیده باید روز پنج‌شنبه در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر برود،‌ اما به دلیل بدهی 237 میلیون تومانی به کمیته انضباطی در پی پرونده‌های انضباطی شاید تیم پدیده نتواند در این بازی به میدان برود یا اینکه اجازه پیدا نکند تا از بازیکنانی که امسال به این تیم پیوسته‌اند استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی پیش از این مهلتی به باشگاه پدیده داده بود تا بدهی‌اش به این کمیته را بپردازد اما با پرداخت نشدن این پول حالا تیم پدیده در آستانه یک بحران جدی قرار گرفته است.

این در حالی است که قرار است امروز مسئولان شرکت پدیده مادر به تمرین تیم فوتبال  پدیده بروند اما این اتفاق رخ نداد و مشخص نیست با این شرایط و بحران‌های مالی تکلیف شاگردان یحیی گل‌محمدی که این روزها در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند، چه خواهد شد.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه پدیده منتظر تصمیم استانداری و دستگاه قضایی استان خراسان هستند تا تکلیف واگذاری این باشگاه مشخص شود، از طرف دیگر چند روز قبل استاندار خراسان رضوی وعده داده بود که مشکلات باشگاه پدیده برطرف خواهد شد اما تا امروز این اتفاق رخ نداده است.

گفتنی است شهرداری مشهد و یک شرکت خصوصی خواهان خرید امتیاز باشگاه پدیده هستند اما نامشخص بودن مالکیت این باشگاه باعث شده تا نه تنها واگذاری انجام نشود، بلکه شهرداری مشهد کمک‌هایش به این باشگاه را هم قطع کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف