Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: با وجود ازدحام فراوان زوار در مرز مهران، اما شاهد هستیم که رفت و آمد از مرز مهران بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است. امیر «جواد مولایی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه از روز گذشته (چهارشنبه) تردد زائران از مرز مهران به بالای ۱۵۰ هزار نفر در روز رسید، اظهار کرد: با وجود ازدحام فراوان زوار در مرز مهران، اما شاهد هستیم که رفت و آمد از مرز مهران بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش در مرز مهران و همچنین دو موکب ارتش در میدان اربعین مهران و دژبانی بهرام‌آباد، نزدیک به هفته است که خدمت‌رسانی‌های ۲۴ ساعته خود را آغاز کرده‌اند، عنوان کرد: طی چند روز گذشته، ارتش در فرودگاه ایلام نیز یک پست امداد را برپا کرد؛ این پست امدادی شامل یک اتوبوس اتاق عمل، یک بخش بستری سیار، داروخانه سیار و پزشکان و جراحان متخصص است.

امیر مولایی همچنین گفت: طی روز‌های گذشته موردی پیش نیامده که اورژانس هوایی هوانیروز ارتش که در منطقه مرزی مهران مستقر شده، فعالیتی داشته باشد.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش ادامه داد: امروز نیز ده‌ها دستگاه اتوبوس را برای تسریع در روند رفت‌وآمد زوار قبل از رسیدن به مرز مهران، در اختیار ناجا قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: روز گذشته (۲ آبان) امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش و امیر سرتیپ «علی جهانشاهی» معاون هماهنگ‌کننده نزاجا از مرز مهران و اقداماتی که ارتش در این منطقه انجام داده، بازدید کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش قرارگاه غرب ارتش مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا به همراه فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفتگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته