Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:47:35 GMT

پروژه‌های نیمه تمام استان گیلان تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۸۶۴۲

پروژه‌های نیمه تمام استان گیلان تعیین تکلیف شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان‌ گفت: وضعیت پروژه‌های نیمه تمام استان تعیین تکلیف شود. ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ ولی داداشی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری گیلان در رشت اظهار داشت:‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان و سازمان‌ها برای پیشبرد اهداف و پروژه‌های خود باید از ظرفیت مجمع نمایندگان گیلان بیشتر از این‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان گیلان عنوان کرد:‌ گزارش‌های مربوط به نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی گیلان و اجرای پروژه‌ها و مصوبات باید به صورت مدون و هر شش ماه یکبار در شورای برنامه‌ریزی استانداری برگزار شود تا نحوه پیشرفت برنامه‌ها به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

داداشی استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان گیلان را مورد تأکید قرار داد و افزود:‌ نمایندگان استان با توجه به حضورشان در کمیسیون‌های مربوطه مجلس و توان و پتانسیل بالا برای انجام رایزنی‌های گسترده با مقامات کشوری می‌توانند اعتبارات بیشتری را برای استان جذب کنند.

نماینده مردم آستارا در مجلس تعامل منجسم دستگاه‌های اجرایی گیلان و مجمع نمایندگان استان را متذکر شد و اظهار داشت:‌ از  دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل آن انتظار داریم برنامه‌ها و چشم‌اندازهای خود را برای سال آینده تدوین و برای جذب اعتبارات بیشتر در اختیار نمایندگان قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت:‌ مجمع نمایندگان گیلان با استفاده از توان و پتانسیل‌های خود رایزنی‌های گسترده‌ای را با هدف تخصیص و جذب اعتبارات لازم با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام می‌دهند.

وی در مورد برنامه‌ریزی مدیران برای اجرای مصوبات قانون برنامه ششم توسعه نیز بیان داشت: ‌از مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان انتظار داریم مصوبات خود را در حوزه‌های مختلف به سمع و نظر نمایندگان بگذارند تا میزان تخصیص و جذب اعتبارات استان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان