Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:18:28 GMT

٣ فرنگى کار دیگر و امید به پایان طلسم بوداپست

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۹۷۵۳

٣ فرنگى کار دیگر و امید به پایان طلسم بوداپست

٣ فرنگى کار ایرانى حریفان خود را در مسابقات جهانى ٢٠١٨ شناختند.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات جهانى کشتى فرنگى از امروز به میزبانى مجارستان آغاز شد.


در روز نخست این رقابت ها از میان ٤ فرنگى کار ایرانى فقط سعید عبدولى به نیمه نهایى رسید و او هم با شکست پاى فینال به دیدار رده بندى رفت.


٣ فرنگى کار دیگر یعنى محمدعلى گرایى، محسن حاجى پور و مسلم نادرى با شکست مقابل حریفان از دور مسابقات کنار رفتند و هیچ امتیازى براى ایران کسب نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امشب قرعه کشى ٣ وزن دوم که مسابقات آن فردا برگزار مى شود، انجام شد و مهرداد مردانى، محمدرضا گرایى و حسین نورى حریفان خود را شناختند.

 

* در وزن 60 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند، مهرداد مردانی در دور نخست به مصاف شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان آسیا و بازی های آسیایی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان تسیمبالیوک از اوکراین و سلطانگالی از قزاقستان کشتی می گیرد. در گروه مردانی مراد ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان، کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی، سرگئی امیلین قهرمان اروپا از روسیه و ایو آنگلوف قهرمان جهان از بلغارستان حضور دارند.

 

* در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با قرعه استراحت روبروست. وی در دور دوم به مصاف مصطفی محمد از مصر می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان امانتور اسماعیل اف دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از قرقیزستان و شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان می رود. در این وزن 33 نفر حضور دارند که در گروه گرایی اسماعیل بوررو مولینا قهرمان المپیک و جهان از کوبا، ریو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبی و آرتم سورکوف دارنده مدال برنز جهان و طلای اروپا از روسیه حضور دارند.

 

* در وزن 87 کیلوگرم که 34 نفر حضور دارند حسین نوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با هیتانیمی از فنلاند کشتی می گیرد و در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان مانجیت از هند و اریک آپس از استونی می رود. در گروه نوری ژان بلنیوک قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین و اسلام عباس اف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از آذربایجان حضور دارند.

 

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 ظهر فردا (جمعه) برگزار می شود.

کشتی فرنگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور