Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@18:11:38 GMT

چارچوب یادگیری ماشین Infer.NET متن باز مایکروسافت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۰۸۵۲

چارچوب یادگیری ماشین Infer.NET متن باز مایکروسافت

ایتنا- مایکروسافت قصد دارد که چارچوب یادگیری ماشین خود تحت عنوان Infer.NET را به صورت یک چارچوب متن باز درآورد. شرکت مایکروسافت پس از بررسی فراوان در مورد چارچوب‌های یادگیری ماشین به این نتیجه رسید که بهتر است چارچوب یادگیری ماشین خود را که Infer.NET نام دارد، به صورت یک چارچوب متن باز درآورد.
چارچوب مورد بحث در زمینه یادگیری ماشین مبتنی بر مدل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش رایورز به نقل از دولوپر-تک، چارچوب Infer.NET ابتدا در سال 2004 در مرکز پژوهشی مایکروسافت در شهر کمبریج انگلستان ساخته شد و سپس در سال 2008 برای استفاده در زمینه‌های علمی و آکادمیک روانه بازار شد.
از زمان ورود این چارچوب به حوزه علمی، هزاران مقاله در زمینه‌های مختلف نوشته و هزاران کار پژوهشی با استفاده از این چارچوب انجام شده است.
 
شرکت مایکروسافت بر این باور است که رویکرد مدل‌محور Infer.NET در زمینه یادگیری ماشین، همان چیزی است که چارچوب آنها به دنبال آن است.
این چارچوب کمک می‌کند که دانش دامنه را وارد مدل کنید و سپس یک الگوریتم مناسب از آن مدل استخراج کنید.
مزیت اصلی این رویکرد، آن است که به درک بهتر چگونگی تصمیم گیری به وسیله هوش مصنوعی کمک می‌کند.  
Infer.NET به بخشی از ML.NET تبدیل خواهد شد. در واقع ML.NET چارچوب یادگیری ماشینی است که توسط توسعه دهندگان .NET مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مایکروسافت تاکنون گام‌های مختلفی برای یکپارچه سازی برداشته است و تلاش دارد که هر چه زودتر این کار انجام شود تا کاربران و توسعه دهندگان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
 
فریم ورک Infer.NET، یک چارچوب یادگیری ماشین است که در محصولات مایکروسافت مانند اکس باکس، آژور و آفیس به کار گرفته می‌شود.

اصلی‌ترین ویژگی ارائه‌شده توسط Infer.NET، قابلیت تفسیرپذیری آن است.
در توضیح این ویژگی آمده است: اگر شما مدلی را طراحی کنید و الگوریتم یادگیری از آن پیروی ‌کند، شما می‌توانید درک کنید که سیستم به چه شکلی رفتار کرده یا دلیل این پیش بینی خاص چیست.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت مایکروسافت یادگیری ماشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه پاکستان بر اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد، گفت: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است.

به گزارش شانا، ناصر کنعانی امروز (دوشنبه، دهم اردیبهشت‌) در نشست خبری که در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، بیان کرد: این نمایشگاه مصداقی خوب برای همکاری میان دستگاه‌های مختلف کشور است. همان‌طور که ما شاهد همکاری میان دیپلماسی و میدان برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه بودیم، برگزاری چنین نمایشگاهی هم نشان‌دهنده هم‌افزایی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی کشور است.

وی افزود: افزایش نرخ تبادلات و توافق‌های ایران با شریکان خارجی و افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تحقق برخی پروژه‌های مشترک، چه در حوزه‌ همسایگان و چه با کشورهای دورتر، نشان‌دهنده موفقیت نسبی ایران بوده است و البته ما به تلاش خود همچنان ادامه می‌دهیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره پروژه خط لوله گازی آی‌پی نیز تصریح کرد: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است که در سفر اخیر رئیس‌جمهوری مورد اهتمام بوده است؛ ازاین‌رو در چارچوب توافق دوجانبه انتظار داریم این پروژه مهم و راهبردی به نتیجه برسد.

کنعانی با بیان اینکه طرف پاکستانی بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید کرده است، گفت: مذاکرات کارشناسی انجام‌شده، همچنین مذاکرات سطح عالی انجام‌شده پیشین دو کشور، زمینه‌ساز آغاز فاز اجرایی ٨٠ کیلومتری اجرای این خط لوله در خاک پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت