Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@23:43:55 GMT

تعیین جنسیت جنین به سبک ابن سینا

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۳۵۴۹

به گزارش پارس نیوز،  همین که مادری باردار می شود، گمانه زنی ها برای داشتن دختر یا پسر شروع می شود به خصوص اگر خانمی فرزند اولش را باردار باشد.

تا نزدیک شدن روز سونوگرافی و تشخیص جنسیت بچه توسط متخصص، مادر با تشخیص های مختلفی از سوی نزدیکان و آشنایان رو به رو می شود که بر اساس آمارها و باورهای قدیمی و متون ابن سینا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ها نشان می دهند، اگر تعداد ضربان قلب کودک 140 بار در دقیقه یا بیشتر باشد، فرزند دختر و اگر زیر 140 ضربه در دقیقه یا بیشتر باشد، پسر است. حتی اعتقادی هم وجود دارد که می گوید اگر زن باردار میل شدیدی به خوردن غذاهای شور داشته باشد، فرزندش پسر است و اگر شیرینی دوست داشته باشد فرزندش دختر است.

بررسی ها نشان می دهند، در بعضی متون آمده است پسر سمت راست شکم مادر و دختر در سمت چپ قرار می گیرد. اگرچه می شود روی بعضی از این موارد تا 80 درصد حساب کرد ولی در موارد زیادی هم این باورها صادق نیست و ممکن است نتیجه درست نباشد.

از آنجا که سونوگرافی 2 پارامتر مهم برای اطمینان را دارد می توان راحت به آن اتکا کرد. کارآمدی و روش ایمنی آن بسیار بالاست و به همین دلیل طب سنتی نیز به آن اطمینان می کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جنسیت قلب طب سنتی جنسیت طب سنتی قلب پارس جنین سینا پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!

به گزارش صدای ایران از روزنامه جوان، روز حادثه مادر دیانا بچه را با خودروی شخصی‌اش به خانه می‌آورد. دیانا مقابل خانه پیاده می‌شود و مادر خودرو را به داخل پارکینگ می‌برد، اما وقتی برمی‌گردد متوجه می‌شود خبری از بچه نیست. برای همین پلیس را از ماجرا باخبر می‌کنند. اعضای خانواده دیانا به پلیس گفتند به کسی مظنون نیستند و احتمال می‌دهند در همان زمان سرنشینان یک خودرو کودک را ربوده باشند.

وقتی تحقیقات پلیس با تحقیقات میدانی نشان داد که سناریوی آدم‌ربایی منتفی است، مادر دیانا را به عنوان مظنون بازداشت کردند. او در جریان تحقیقات گفت از ماجرای گم شدن کودک خبری ندارد، اما سرانجام روز گذشته به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. متهم گفت: «من به جز دیانا صاحب فرزندی دیگر هم هستم. روز حادثه بود که تصمیم به قتل دیانا گرفتم. بچه‌ام را به باغی متروکه در بیرون شهر بردم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. بعد هم جسدش را آتش زدم و به اداره پلیس رفتم و گم شدن او را گزارش دادم.»

با اعتراف متهم و با نشانی‌هایی که او در اختیار پلیس گذاشت، کارآگاهان راهی محل شدند و بقایای جسد سوخته را کشف کردند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بررسی انگیزه جرم در جریان است.


دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!