Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - فوق ستاره آرژانتینی در آستانه بازگشت به میادین است.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه بارسلونا لیست بازیکنان اعزامی برای سفر به ایتالیا و بازی با اینتر در لیگ قهرمانان را اعلام کرده که نام لیونل مسی هم در آن به چشم می خورد. 

مسی در جریان بازی روز ۲۰ اکتبر مقابل سویا از ناحیه بازو آسیب دید و اعلام شد که ۳ هفته دور از میادین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بارسا در بازی رفت مقابل ایتتر در غیاب مسی موفق شد با ۲ گل پیروز بازی شود. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی بارسلونا اختصاصی لالیگا لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!

به گزارش ورزش سه، عارف آقاسی مدافع تیم تراکتور پس از محرومیت در بازی با نساجی با حضور حمید مطهری به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در بازی مقابل ذوب آهن به میدان رفت.

او در بازی هفته بیست و سوم در لیگ برتر مقابل ذوب آهن خمس را خشمگین کرد و خیلی زود از ترکیب این تیم خارج شد و در بازی بعد هم روی نیمکت قرار گرفت.

آقاسی در بازی با ذوب آهن 120 دقیقه در زمین حضور داشت و پنالتی خود را هم به زیباترین شکل ممکن به گل تبدیل کرد و در پیروزی این تیم تاثیر گذار بود.

او در نیمه دوم بازی با حرکتی تکنیکی درون محوطه جریمه تراکتور مهاجم ذوب آهن را از جریان مسابقه خارج کرد و توپ را به تسلط تراکتور درآورد و مورد تشویق نیمکت نشینان این تیم قرار گرفت و ورزشگاه را هم تحت تاثیر قرار داد، در حالی که کورس سریعی بین او و مهاجم ذوب آهن بود با پشت پا توپ را به عقب انداخت و با چرخش سریع توپ را به سود تیم خود در اختیار گرفت.

بازگشت مدافع تاثیرگذار تراکتور که در نیم فصل نخست عملکرد فوق‌العاده ای داشت پیش از بازی با استقلال یک اتفاق جالب خواهد بود،مدافع مورد علاقه در دیدار حساس مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و انگیزه های خود را دنبال خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو