Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالاحد ارمشی یکشنبه شب پس از پایان بازی تیم شهرداری گنبدکاووس و درنای ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اینکه تیم ارومیه از بازیکنان جوانی تشکیل شده، تیم گنبد این توانایی را داشت تا به یک برد قاطع برسد و با کسب سه امتیاز، میدان بازی را ترک کند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس افزود: به دلیل آسیب دیدگی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم گنبد برنامه ریزی کردیم که از وی استفاده نکنیم تا برای بازی های حساس بعدی به صورت آماده در اختیارمان باشد و از همین رو تیم در ابتدای بازی کمی متزلزل ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تیم درنای ارومیه تیمی جوان و با انگیزه است و بازیکنان آن برای نشان دادن خود در این بازی با جنگندگی در زمین حاضر شدند و این امر، کار را برای تیم شهرداری گنبد مقداری سخت کرده بود.
ارمشی در ادامه بیان کرد: از گیم دوم، بازیکنان شهرداری گنبد برنامه تیمی را در زمین به نمایش گذاشتند و در ادامه توانستیم با یک بازی مناسب، این دیدار را به سود خود به پایان برسانیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد خاطرنشان کرد: از تماشاگران تیم واقعا سپاسگزاریم که در همه شرایط حامی تیم هستند و مارا تنها نگذاشتند.
سرمربی تیم والیبال درنای ارومیه نیز پس از پایان این بازی به خبرنگار ایرنا گفت: خوشحالیم که در شهر گنبد و در حضور تماشاگران خونگرم والیبال بازی کردیم زیرا اینگونه فضاها می تواند به روند رو به رشد بازیکنان تیم که اکثرا از سن و سال کمی برخوردار هستند، کمک نماید.
محمد وکیلی افزود: بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس نسبت به تیم ما از تجربه بیشتری برخوردار بودند و این تجربه باعث شد بازی را به سود خود به اتمام برسانند و البته بازیکنان ما نیز تلاش خود را کردند و نباید از این موضوع غافل باشیم که برد و باخت دو روی ورزش هستند که امروز باخت آن به ما رخ نشان داد.
وی تصریح کرد: از مجموعه تیم شهرداری گنبدکاووس برای میزبانی خوبی که داشتند و از تیم داوری تشکر ویژه می کنم.
تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته پنجم از مسابقات لیگ برتر مردان کشور عصر یکشنبه در سالن المپیک این شهر میزبان درنای ارومیه بود که در نهایت با کسب نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آسیب دیدگی بازی شهرداری مردان مسابقات لیگ برتر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است. من حس خوبی به پنالتی ها ندارم.

 وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه