Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مهرعلیزاده که قرار است این روزها سکان استانداری اصفهان را واگذار کند، با برگزاری آیین نکوداشتش مخالفت کرد. او خطاب به برگزارکنندگان این آیین نوشته است: در شرایط کنونی برگزاری چنین مراسمی را به مصلحت نمی دانم.

خبرگزاری شبستان، اصفهان-مرتضی علی اکبری: «محسن مهرعلیزاده» با توجه به تصویب قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان روزهای آخر خود در استانداری اصفهان را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دوم آبان در جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان اظهار داشت: به‌دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تا 15 روز دیگر بیشتر به‌عنوان استاندار اصفهان نخواهم ماند.

 

مهرعلیزاده پس از این و در تاریخ (۹ آبان) به دیدار آیت الله «حسین مظاهری» مرجع عالیقدر تشیع و رییس حوزه علمیه اصفهان رفت و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت یکساله اش، با ایشان خداحافظی کرد.

پس از این دیدارِ مهرعلیزاده، دعوتنامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس این دعوتنامه که دعوت‌کنندگان آن مشخص نیستند، قرار بود روز جمعه (۱۸ آبان) تالار شهروند میزبان آیین نکوداشت محسن مهرعلیزاده باشد. آیینی با عنوان «مِهرِ مهرعلیزاده» اما استاندار اصفهان (۱۲ آبان) هامشی بر این دعوتنامه نوشت که در جای خود جالب و قابل تحسین است. او در این هامش آورده است:

خوشتر آن باشد که سر دلبران، گفته آید در حدیث دیگران 
عزیزانی که عزم برگزاری مراسم نکوداشت کرده اید؛ با عرض سلام،

اگر در خلال اینهمه کاستی در انجام وظیفه، اندک خدمتی از حقیر، مقبول ساحت ارجمند مردم متدین، فهیم، مبتکر، شهید پرور، صمیمی، هنرمند، زحمتکش و قدرشناس اصفهان واقع شده است، بگذارید سری باشد میان حقیر و این عزیزان و اندک ذخیره ای برای آخرت.
لذا در شرایط کنونی برگزاری چنین مراسمی را به مصلحت نمی دانم و از زحمات عزیزان صمیمانه سپاسگزاری می کنم.
امید آنکه مقبول درگاه احدیت باشد. ان‌شاءالله.

 

تقارن با روز شهادت امام رضا(ع)، آغاز تحریم های جدید در کشور، اوضاع نابسامان اقتصادی کشور و پرهیز از هرگونه هزینه اضافی، می تواند دلیلی بر مخالفت استاندار با برگزاری آیین نکوداشت برای او باشد. از سویی محسن مهرعلیزاده به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات، چشم به جایگاهی دیگر در دولت تدبیر و امید دارد و شاید این مخالفت که با شعری از مولانا آغاز شده، گله ای باشد بر بی مهری‌ها چرا که: خوشتر آن باشد که سر دلبران، گفته آید در حدیث دیگران/

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان اربعین 13 آبان اربعین حسینی ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی استکبار ستیزی آمریکا راهپیمایی پیاده روی اربعین دونالد ترامپ قانون منع به کارگیری بازنشستگان منع به کارگیری بازنشستگان محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان محسن مهرعلیزاده مهرعلیزاده استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: مستند سازی و تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام بوده و طی پیگیری‌ها با سازمان صدا و سیما، مساعدت در این امور در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبار خوبی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از اولویت‌های کاری ما در استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام و فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط با کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، قبل از برگزاری کنگره برای بازدید ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 748457

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است