Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، در پی اظهارات سخیف روز گذشته (دوشنبه ۱۴ آبان) مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خزانه داری این کشور و توجیه اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران با اتهام زنی به سرلشکر سلیمانی، فرمانده دلاور و محبوب نیروی قدس سپاه که ایفاگر نقشی بی‌بدیل در شکست توطئه امریکایی، عبری و عربی داعش و تروریست های تکفیری علیه مردم منطقه بود، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقبیح سخنان وی اظهار کرد: آقای پمپئو، اگر به فکر آبروی خود نیستید، لااقل دلتان به حال حیثیت کشورتان بسوزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات مضحک و از سر عجز و ناتوانی را چرا و با چه هدفی بیان می کنید؟ یعنی شما واقعا اعتقاد دارید عربستان که دستانش تا مرفق به خون هزاران تن از مردم مظلوم یمن ، بحرین و نیز مردم و اتباع خود از جمله خاشقچی آلوده است، با تروریسم مبارزه می کند؟

وی با اشاره به نقش سرلشکر سلیمانی در نجات و رهایی ملت های عراق و سوریه از فتنه داعش و جنایات تروریست های تکفیری در جبهه مقاومت، تصریح کرد: این شما هستید که دستتان به خون مظلومان منطقه آغشته است یا سردار سلیمانی که عمر خود را برای مبارزه با تروریسم و داعشی های دست پرورده شما صرف کرده و می کند.

سرلشکر جعفری در ادامه تصریح کرد: همگان می دانند با دستان پاک و تدبیر بی نظیر و همت بلند قاسم سلیمانی این اسوه و الگوی مقاومت، تروریست های تکفیری و غیر تکفیری به درک واصل و خون ناپاک مزدوران و جنایتکاران شما به زمین ریخته شده که نتیجه اش پاک شدن سرزمین کشورهای مظلوم اسلامی منطقه از لوث وجود تروریست های تکفیری است.

فرمانده کل سپاه، آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و عربستان را حامیان اصلی تروریسم تکفیری خواند و تاکید کرد: بیش از این آمریکا را با این اظهارات سخیف و ذلیلانه بی آبرو نکنید.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سوریه فتنه مبارزه با تروریسم آمریکا راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سبزی سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد

آفتاب‌‌نیوز :

شاید همیشه فکر کنید که پرتقال بالاترین ویتامین C را دربین خوردنی‌ها دارد، اما جالب است بدانید که گیاهی وجود دارد که این گیاه، ۳ برابر پرتقال ویتامین C دارد. نام این گیاه که علاوه بر ویتامین C دارای آهن و کلسیم و خواص بسیار دیگری می‌باشد. این گیاه جعفری می‌باشد که از سبزی‌های پرمصرف در هرخانه‌ای می‌باشد.

▪ جعفری ۳ برابر پرتقال ویتامین (c) و ۲ برابر اسفناج، آهن دارد.

▪ میزان هورمون‌های زنانه را تنظیم می‌کند.

▪ منبع عالی ویتامین AK و فولات است.

▪ دارای روغن فرار است که طبق آزمایش‌های اولیه مانع تشکیل تومور به ویژه در ریه می‌شود.

▪ روغن فرار این گیاه، ماده سرطان زای موجود در دود سیگار و دود زغال را هنگام کباب کردن خنثی می‌کند.

▪ فولیک اسید موجود در آن مانع بروز سرطان‌های روده بزرگ و گردن رحم می‌شود.

▪ ترکیب‌های مفید آنتی اکسیدان آن به نام فلاوانوئیدز با مولکول‌های حاوی اکسیژن ترکیب می‌شود و مانع آسیب به سلول‌ها می‌شود.

▪ فولیک اسید در جعفری، ماده مغذی حیاتی برای حفظ سلامت قلب و عروق به حساب می‌آید.

▪ مصرف کم مواد غذایی حاوی ویتامین c مانند جعفری خطر بروز آرتریت روماتوئید را ۳ برابر می‌کند.

▪ بوی بد دهان را از بین می‌برد.

▪ از آن جا که جعفری خاصیت ادرارآور دارد، در کاهش وزن موثر است.

▪ کلیه‌ها را تصفیه می‌کند.

▪ به دستگاه گوارش کمک می‌کند.

▪ دم کرده جعفری خشکی عضلات و درد مفاصل را کاهش می‌دهد.

▪ دم کرده این گیاه دوره قاعدگی را منظم می‌کند و علایم قبل از قاعدگی را کاهش می‌دهد.

▪ کاهش دهنده استرس است.

▪ کلسیم موجود در آن استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • این سبزی سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود