Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین برد هیوستون راکتس در بازی های خانگی این فصل مقابل پیسرز به دست آمد.

طرفداری- در چارچوب مسابقات ان بی ای، دو تیم هیوستون راکتس و ایندیانا پیسرز به میزبانی راکتس به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم هیوستون بود که با نتیجه 115-103 پیروز میدان شد.

ورزشگاه تاریخ ساعت Toyota Center 21 آبان 3:30 بامداد

گزارش بازی

کوارتر اول برای میزبان بسیار خوب آغاز شد آن ها توانستند با استفاده از نفوذ های هاردن و عملکرد خوب کاپلا در حمله 12 امتیاز پیش بیوفتند اما رفته رفته پیسرزی ها به ثبات خوبی در حمله رسیدند و توانستند با به ثمر رساندن اقدام های سه امتیازی خودشان ضمن جبران اختلاف بازی را پیش بیوفتند اما باز هم این کریس پال بود که در چند ثانیه مانده به پایان کوارتر با یک بازربیتر سه امتیازی نتیجه را به 32-31 به سود میزبان در پایان کوارتر اول تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر دوم اما برای راکتس بسیار عالی پیش رفت و درخشش جیمز هاردن و هماهنگی او با کاپلا در حملات و همچنین امتیاز آوری های کریس پال باعث شد این تیم کاملا برتری خودش را به تیم میهمان دیکته کند و این کوارتر را هم مانند کوارتر اول پس از یک بازر بیتر از کریس پال با نتیجه 44-23 به سود خودش به پایان برساند.

کوارتر سوم برای پیسرز خوب آغاز شد و آن ها تا حدی در حال کم کردن اختلاف بودند اما ادامه درخشش هاردن برای راکتس اجازه رقم زدن اتفاق عجیبی به بازیکنان میهمان نداد تا این کوارتر با نتیجه 26-27 به سود پیسرز به پایان برسد.

کوارتر چهارم با حاشیه امنیت خوبی که راکتس برای خودش ساخته بود آغاز شد و آن ها با تمرکز بر روی پرتاب های سه امتیازی در امتیاز گیری در این کوارتر ناموفق بودند. پرتاب های سه امتیازی پیسرز هم موفقیت خاصی نداشت تا این کوارتر پس از به پایان رسیدن با نتیجه 13-22 به سود میهمان با اولین برد راکتس در خانه در این فصل همراه باشد.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند هیوستون 59.3% 42.6% 15 38 ایندیانا 51% 37.9% 13 35 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست هیوستون هاردن 40 کلارک 8 هاردن 9 ایندیانا اولادیپو 22 اولادیپو 10 اولادیپو 7

جدول مسابقات NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال وستهم و لیورپول از سری رقابت‌های هفته ۳۵ لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه لندن استادیوم وستهم به مصاف هم می‌روند. 

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۳ بر ۱ به سود لیورپول به پایان رسید. آخرین بازی دو تیم در جام اتحادیه برگزار شد که   بازی با نتیجه ۵ بر ۱ به سود لیورپول پایان یافت.

tags # لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • فیلم/ بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در ایالت ایندیانا
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول