Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد پاره شدن پرده گوش محمدرضا براری با ضربه سرمربی تیم ملی، این موضوع را یک اتفاق معمول دانست و تاکید کرد که قصد و غرضی در کار نبوده است. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد سومی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در رقابت‌های جهانی عشق‌آباد اظهار داشت: خداراشکر که همه چیز خوب پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه ما با تیم 8 نفره و ناقص به رقابت‌ها اعزام شده بودیم اما سوم جهان شدیم و این برخلاف چیزی بود که حتی خانواده وزنه‌برداری پیش‌بینی می‌کردند. همه می‌گفتند قهرمانی سال گذشته ما در شرایطی به دست آمده که 10 کشور مطرح غایب بودند و اگر این تیم‌ها به رقابت‌های جهانی اضافه شوند آن وقت دیگر نمی‌توانیم روی سکو برویم. آنها می‌گفتند عیار تیم ما امسال مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: ما به عنوان تیمی 8 نفره با تیم‌های 10 نفره مبارزه کردیم و سوم جهان شدیم و از نظر فنی 20 امتیاز از روس‌های 10 نفره بیشتر امتیاز جمع کردیم. سهراب مرادی که مدال‌های طلایش را تکرار کرد اما ما رضا بیرالوندی را به جهان معرفی کردیم که مهره جوانی است و توانست طلای دوضرب دنیا را بگیرد. تکرار قهرمانی علی هاشمی در بازگشت ستاره‌های غایب در جهانی گذاشته هم اتفاق بسیار خوبی بود. ضمن اینکه ما علی داوودی را در اختیار داریم که با 18-19 سال سن در جهانی بزرگسالان رکورد جوانان جهان را می‌شکند و با امثال تالاخادزه مبارزه می‌کند.

بیرانوند با تاکید بر اینکه در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم بار دیگر عنوان قوی‌ترین مرد جهان را پس بگیریم، گفت: صددرصد این عنوان در آینده‌ای نزدیک دوباره به ما برمی‌گردد. ما در دسته فوق‌سنگین یوسفی را هم داریم که قهرمان المپیک جوانان شده است. خوشبختانه قهرمانان ما پشت سر هم به تیم ملی می‌آیند و با این وجود نباید به این هم بسنده کنیم و همچنان طرح‌های استعدادیابی‌مان را ادامه می‌دهیم.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اتفاقی که منجر به پاره شدن پرده گوش محمدرضا براری شده، تصریح کرد: شما اگر فیلم‌های مربوط به مسابقات وزنه‌برداری را ببینید، خیلی اوقات مربیان به صورت وزنه‌بردار ضربه می‌زنند و این یک روال طبیعی است. هیچ قصد و غرضی در کار سرمربی تیم ملی وجود نداشته و براری را در بازگشت به ایران به فدراسیون پزشکی فرستادیم تا در اسرع وقت به کارهای پزشکی‌اش رسیدگی شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که در سال‌های اخیر پست سرمربیگری تیم ملی از ثبات برخوردار نبوده و این‌بار وضعیت محمدحسین برخواه برای آینده چطور خواهد بود، خاطرنشان کرد: برخواه قطعا می‌ماند. البته ببینید یک وقتی هست شرایطی پیش می‌آید که خودِ سرمربی نمی‌خواهد بماند و با پیشنهاد دیگری مواجه می‌شود. مثل خود من که علاقمند نبودم در بحث فنی کارم را ادامه دهم و با پیشنهاد رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کارم را به عنوان دبیر فدراسیون ادامه دادم.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور

سیده زهرا (آلما) حسینی وزنه بردار مازندرانی، ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر کشور شد.

این وزنه بردار چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان با ثبت رکورد مجموع ۱۵۵ کیلوگرم با ارزش‌ترین رکورد روز اول را ثبت کرد.

حسینی در حرکت یک ضرب ۷۰ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب هم ۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد، تا در یک ضرب، دو ضرب و مجموع مدال طلا بگیرد.

میزان اختلاف رکورد مجموع سیده زهرا (آلما) حسینی با نفر دوم هستی صدیقی از اصفهان ۲۵ کیلوگرم بود.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور از دیروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

در بخش نوجوانان ۵۳ وزنه‌بردار و در بخش جوانان نیز ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور در این مسابقات رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند