Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@06:31:43 GMT

فضای روانی جامعه به خوبی مدیریت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۳۰۶

فضای روانی جامعه به خوبی مدیریت شد

خبرگزاری میزان- وزیر کشور، گفت: فضای کلی جامعه درخصوص دغدغه‌ها و نگرانی‌های موجود خوب است. این موضوع به دو دلیل است؛ اول فضای روانی جامعه به خوبی مدیریت شد و رسانه‌ها نقش موثر و سازنده‌ای ایفا کردند و دوم واقعیت موجود در جامعه است که در قیمت کالا و ارز تغییر چندانی نکرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ششمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور شامگاه دوشنبه (۲۱ آبان) به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و با حضور اعضای ستاد، در محل وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همانند جلسات پیشین، پس از بررسی اخبار مهم حوزه اقتصادی و ارائه گزارش کارگروه‌های تخصصی، تصمیمات لازم، متناسب با آخرین شرایط رسانه‌ای کشور اتخاذ شد.

وزیر کشور در ابتدای ششمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: فضای کلی جامعه درخصوص دغدغه‌ها و نگرانی‌های موجود خوب است. این موضوع به دو دلیل است؛ اول فضای روانی جامعه به خوبی مدیریت شد و رسانه‌ها نقش موثر و سازنده‌ای ایفا کردند و دوم واقعیت موجود در جامعه است که در قیمت کالا و ارز تغییر چندانی نکرد.

وزیر کشور ادامه داد: این موفقیت‌ها هم به دلیل اقدامات مناسب ستاد و هماهنگی خوب دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مرتبط و هم مخالفت‌ها و عدم همراهی کشور‌های دیگر با دولت آمریکا بود که بازتاب رسانه‌ای خوبی هم داشت و جا دارد از همگان بابت این هماهنگی و همراهی تشکر نمایم.

وی تصریح کرد: اربعین امسال یک ماه نشاط، همدلی و هماهنگی را در جامعه ایجاد کرد و اثر خوبی بر روحیه مردم گذاشت در ادامه نیز مردم در سیزده آبان با حضور گسترده و بی‌سابقه خود و با آن شعار‌های خلاقانه و دفاع جانانه از کشور، نشاطی در راهپیمایی این روز ایجاد کردند که بازتاب بین المللی زیادی داشت و مردم عزیز کشورمان با حضور خود نگذاشتند رئیس جمهور آمریکا به سیزده آبان مدنظر خود برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه رسانه‌ای انجام شده است، افزود: هنرمندان و افراد شاخص جامعه در این زمان حساس اقدام شایسته‌ای در دفاع از مردم انجام دادند و بازهم می‌توانند در ایجاد همدلی بیشتر در بحث تحریم‌ها در سطح جامعه و حتی در عرصه جهانی نقش ایفا کنند.

رحمانی فضلی افزود: وزارت جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و نهاد‌های مرتبط در زمینه تثبیت قیمت‌ها و نظارت بیشتر اقدامات مناسب، به موقع و موثر انجام دهند و اطلاع رسانی لازم در این خصوص به هنگام صورت گیرد.

وزیر کشور تاکید کرد: در جلسات ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور باید شاخص قیمت کالاها، افزایش قیمت‌ها و علل افزایش آن‌ها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی در پایان این جلسه خاطرنشان کرد: نظارت بخشی از کار است و اطلاع مردم از قیمت‌ها بحث دیگری است. مردم باید از قیمت‌ها مطلع باشند و همچنین جایی برای شکایت داشته باشند. این موضوع موجب دلگرمی آن‌ها خواهد شد که بدانند نظارت جدی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رحمانی فضلی نشست وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است