Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه ایلام، روز گذشته در نشستی با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام، گفت: در اجرای طرح حلقه های صالحین باید از تمام ظرفیت های حوزه علمیه استفاده کرد تا طلاب نقش اساسی خود را برای اجرای این طرح به نحوه احسن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برگزاری اردوی راهیان نور که در گذشته با مشکلاتی همچون عدم برنامه مناسب و نحوه پرداخت هزینه ایاب و ذهاب روبرو بود، در حال حاضر دارای سازکار بسیار مناسبی است، البته هنوز بودجه لازم برای اجرای وجود ندارد.
مدیر حوزه علمیه استان ایلام اضافه کرد: زمانی که اردوهای راهیان نور در استان برگزار می‌شود می توان از ظرفیت های طلاب استفاده کرد تا این برنامه های فرهنگی به درستی اجرا شود و حوزه استان هم کمال همکاری را با حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خواهد داشت.
مرادبیگی اظهار کرد: طلاب مدارس علمیه استان ایلام بسیار مشتاق به شرکت در اردوهای جهادی بسیج سازندگی هستند و در حاضر نیز به صورت جهادی، فعالیت های در سطح استان انجام می دهند که باید برنامه ای برای برگزاری اردوهای جهادی آنان در نظر گرفت.
حجت‌الاسلام و المسلمین علیمحمدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست، گفت: سپاه و بسیج برنامه ویژه‌ای برای تقویت حوزه علمیه و مساجد دارند  و در حال حاضر رویکرد سپاه و به ویژه سازمان بسیج توجه ویژه به مساجد با محوریت روحانیت است و در قالب این برنامه تمامی مساجد سطح استان باید روحانی داشته باشند و هیچ مسجدی  بدون خانه عالم نباشد  .
وی افزود: باید توجه ویژه ای به مدارس دانش آموزی شود و رایزنی هایی صورت گیرد که در تمامی مدارس سطح استان روحانیون فعالیت کنند و بیشترین تمرکز را در این عرصه داشته باشند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی حوزه های علمیه اردو جهادی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام