Web Analytics Made Easy - Statcounter

گری نویل در رابطه با دست ندادن به پیتر اشمایکل در سال 2002 پیش از دربی منچستر توضیح داده است.

طرفداری- پیتر اشمایکل و گری نویل 16 سال قبل در مقابل یکدیگر در دربی منچستر به میدان رفتند.

به نقل از وبسایت منچستر ایونینگ نیوز، گری نویل که کاپیتان یونایتد در زمان دربی 2002 به شمار می رفت، سه دلیل برای دست ندادن به اشمایکل که به سیتیزن ها پیوسته بود، را نام برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این زمینه گفت:

اکنون که 43 سال دارم و به آن اتفاق نگاه می کنم، به یاد دارم که اشمایکل به ما گفت در سن 35 سالگی قصد دارد بازنشسته شود و به همین دلیل خواستار جدایی از منچستریونایتد و ادامه دادن فوتبالش در خارج از انگلستان بود. اگرچه در آن روز، اشمایکل برای سیتی مسابقه می داد. من طرفدار یونایتد هستم و نمی توانم برای لیدز یا سیتی و یا لیورپول بازی کنم. این یک قانون نانوشته است و فارغ از هر مسئله ای شما باید از آن پیروی کنید. او با یونایتد سه گانه برد و سپس گفت که قصد بازنشستگی دارد ولی برای سیتی مسابقه داد. اگر قصدش بازی کردن بود می بایست در یونایتد به کارش ادامه می داد تا آن که فن در سار به ما ملحق می شد. معتقدم که یونایتد در بازه میان حضور اشمایکال و فن در سار، با مشکلات زیادی در رابطه با پست دروازه بان مواجه شد.

نویل در ادامه اظهار داشت که روحیه ایجاد شده توسط فرگوسن دلیل دیگری بود که او برخورد مناسبی با اشمایکل نداشت. مدافع شیاطین سرخ افزود:

در آن مقطع همه از یونایتد نفرت داشتند و به همین دلیل ما نیز از تمام تیم ها دیگر متنفر بودیم. 

نویل در قسمت پایانی صحبت هایش اظهار داشت:

هیچوقت دوست نداشتم قبل شروع مسابقه با حریف دست بدهم و معتقدم باید پس اتمام مسابقه با حریف دست داد. قبل از شروع مسابقه متمرکز مسائلی مثل اولین لمس توپ، اولین پاس صحیح و نحوه تحت تاثیر قرار دادن حریف هستم و به این فکر می کنم که نباید اجازه دهم بازیکنی در نبرد تک به تک با من پیروز شود زیرا این مسئله در ادامه مسابقه به او اعتماد به نفس می دهد. علاوه بر آن، بازیکن مقابلم را مجبور می کنم که در دفاع شرکت کند زیرا همواره تلاش می کنم با نفوذ به منطقه او، بازیکن حریف را تحت فشار روانی قرار دهم و این در حالی است که همواره باید در اولین نبرد هوایی بازی پیروز شوم و به حریف ثابت کنم از او برتر هستم. پس دلیلی برای دست دادن با بازیکن حریف قبل از مسابقه نمی بینم زیرا متمرکز مسائل دیگری هستم. علاوه بر این، به یاد دارم زمانی که برادرم کاپیتان اورتون بود با او دست نمی دادم. من از برادرم خوشم می آید ولی قبل از بازی باید تمرکز خودم را حفظ کنم.

 

 

صحنه دست ندادن نویل با اشمایکل

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2022 وقتی اریک تن هاخ به عنوان مربی جدید منچستریونایتد منصوب شد، او یک بازیکن را به عنوان هدف اول تابستانی خود اعلام کرد. تن هاخ اصرار کرده بود تا فرانکی دی یونگ را از بارسلونا بخرند. او در آژاکس سابقه کار با این بازیکن را داشت.

باشگاه انگلیسی حتی حاضر شده بود تا 80 میلیون یورو برای هافبک هلندی پرداخت کند اما در نهایت دی یونگ اعلام کرد در بارسا خواهد ماند و به تیمی دیگر نمی‌رود. یونایتد در آن تابستان خریدهایی چون آنتونی، کاسمیرو، لیساندور مارتینز و مالاسیا انجام داد.

تن هاخ در مصاحبه جدید خود با اسکای اسپورتس فاش کرد که عدم خرید دی یونگ چه ضربه‌ای به تیمش زد: «برای بازی به یک روش تاکتیکی خاص، شما به بازیکنانی مناسب و ویژه همان سیستم نیاز دارید. اگر ما می‌توانستیم دی یونگ را بخریم، مطمئنم همه چیز بهتر پیش می‌رفت. ما برای او اقدام کردیم ولی نشد. دی یونگ بازیکنی بود که می‌توانست کنار کاسمیرو خط میانی تیم را محکم کند و با این زوج، من سبکی که می‌خواستم را به خوبی در یونایتد پیاده می‌کردم.»

دیگر خبرها

  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!