Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست رسانه ای هشتمین جشن کتاب سال سینمای ایران در خانه سینما با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

کامران ملکی مجری این نشست با بیان اینکه دوره هفتم باشکوه برگزار شد، گفت: یکی از اهداف خانه سینما برای برگزاری این جشن ارج گذاشتن به ناشران، مولفان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حوزه سینماست چون سهم زیادی در ارتقای سطح دانش سینماگران دارند.

وی افزود:علی رغم اهمیت این حوزه اما کم توجهی ها باعث شد تا خانه سینما وارد عمل شود و جشن را به راه انداخت تا سهمی در ارج نهادن به این حوزه داشته باشد.

خسرو دهقان دبیر این جشن بیان کرد : خانه سینما به طور ساده حدود سی صنف دارد و دو کار اصلی جزء کارهای خانه سینماست که یکی کار صنفی و دیگری کار فرهنگی است.

وی افزود:پاسداری از کتاب های سینمایی یکی از رسالت های خانه سینما و بسیار مهم است.

دهقان با بیان اینکه ما هفت داور داریم و امسال دو داور ذخیره اضافه کردیم،گفت: مهرزاد دانش و اصغر یوسفی نژاد از جمله کسانی هستند که از تجارب آنها استفاده می کنیم و علیرضا محمودی، حسن حسینی، مازیار اسلامی، حسن خجسته، لیلا ارجمند، فتاح محمدی و ناصر صفاریان داوران اصلی ما هستند.

کامران ملکی گفت : انتخاب های دهقان بسیار صحیح و منطقی است که کاملا باتفکر انتخاب شده اند از این رو فکر می کنم امسال هم می تواند جشن باشکوهی رقم بزند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر،نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه حضور دارند.

با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

نشست خبری این دوره از نمایشگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ یکشنبه در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095064 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران