Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@20:44:54 GMT

برنامه‌های روحانی درسفر به آذربایجان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۸۸۶

رئیس جمهورگفت: یکسری پروژه‌های مهم هم در این سفر افتتاح می‌کنیم که از جمله آن در خوی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی و در ارومیه خط راه‌آهن که برای این استان بسیار اهمیت دارد. ناطقان: حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به استان آذربایجان غربی در فرودگاه خوی و در جمع خبرنگاران گفت: بسیار خوشحالم که در ماه ربیع المولود خداوند این توفیق را به من و هیأت همراه داد که میهمان مردم قهرمان، دلاور و مرزدار عزیز آذربایجان غربی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در آغاز این سفر به زیارت مردم خوی آمدیم، مردمی که شریف، عالم پرور و شهید پرور بودند و امیدواریم در این سفر طرح‌هایی که در سفر گذشته مورد تصویب قرار گرفته مورد بررسی قرار دهیم و اگر طرحی باقی مانده آن را تکمیل کنیم.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ان‌شاالله در شورای اداری طرح‌های و پروژه‌هایی که مورد نظر است بحث کنیم و مورد تصویب قرار دهیم، یکسری پروژه‌های مهم هم در این سفر افتتاح می‌کنیم که از جمله آن در خوی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی و در ارومیه خط راه‌آهن که برای این استان بسیار اهمیت دارد.
منبع: فارس برچسب ها: روحانی ، آذربایجان غربی ، سفر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روحانی آذربایجان غربی سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عتباتی در این دستور تاکید کرده  است این چنین رفتارهای خاص توسط عده معدودی از اراذل و اوباش که موجب نگرانی مردم و برهم خوردن نظم عمومی می شود را پیگیری و ضمن برخورد قاطع قانونی و قضایی موضوع علت یابی و آسیب شناسی و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ و عملیاتی شود.

عتباتی در قسمت دیگری از دستور خود آورده است نباید اجازه داد تعداد معدودی اراذل و اوباش با رفتارهای نامتعارف و مجرمانه فرهنگ غنی شهر اروميه و امنیت شهروندان را مختل کنند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی