Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:16:24 GMT

ویدئو / برنامه‌های پایانی روحانی در سفر آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۱۵۶۶

ویدئو / برنامه‌های پایانی روحانی در سفر آذربایجان غربی

‍‍‍‍‍‍

حسن روحانی رئیس‌جمهور که به استان آذربایجان غربی سفر کرده بود، دوشنبه (۲۸ آبان) ضمن بهره‌برداری راه‌آهن ارومیه، در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی شرکت کرد و در نشست خبری پایانی سفر این استان حضور یافت.

دریافت 115 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آذربايجان غربي حسن روحاني رييس جمهور سفر روحاني سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی در سال ۱۴۰۲ در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت:   اظهار کرد: گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در حوزه معاونت امور فرهنگی و رسانه در سال ۱۴۰۲ با اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی در راستای سیاست‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کرده تا به وظایف و رسالت خود عمل کند و در اعتلای فرهنگ ایرانی، اسلامی نقشی داشته باشد.

پیروز قادری گفت: از این تعداد برنامه ۱۹ مورد در مناسبت های ملی و مذهبی، ۶ مورد در مناسبت‌های دفاع مقدس، ۱۱ عنوان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ۷ مورد در مورد ایثار و شهادت، ۵ عنوان در راستای ترویج فرهنگ نماز و حجاب و عفاف، ۴ مورد در مورد ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، ۹ عنوان بزرگداشت مفاخر، ۷ عنوان برنامه در راستای کارگاه‌های توان‌مندسازی تخصصی در حوزه‌های ادبیات، اقتصاد فرهنگ، جوان‌سازی جمعیت و …، ۴ مورد برای برنامه‌های پیاده‌روی اربعین، ۳ محور برنامه در مورد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه و ۳ مورد در راستای برنامه‌های تبلیغی مشارکت حداکثری در انتخابات اجرا شده است.

وی افزود: از این تعداد برنامه‌ها، تعداد ۱۲ برنامه به صورت مشارکتی با دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌ها برگزار شده و بقیه توسط گروه امور فرهنگی به صورت برون‌سپاری اجرا توسط مؤسسات و انجمن‌ها برگزار شده است.

قادری با اشاره به طرح‌های ترویج مطالعه و کتاب‌خوانی، گفت: در سال ۱۴۰۲ گروه امور فرهنگی همگام و همزمان با دیگر استان‌های کشور در اجرای هشتمین دوره «جشنواره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران» و نهمین دوره «جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب» فعالیت کرده و در این راستا در سال‌جاری تعداد ۸ جلسه باعنوان ستاد هشتمین دوره جشنواره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار شده است.

قادری با بیان اینکه ۵۶ طرح در سامانه طرح جشنواره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران بارگذاری‌شده، ادامه داد: قرار گرفتن شهر ارومیه در بین ۱۲ شهر دوستدار کتاب «بخش مقدماتی»، قرار گرفتن در بین ۵ شهر نامزد پایتختی کتاب ایران «بخش نیمه‌نهایی» و کسب رتبه دوم در بین پنج شهر راه‌یافته به مرحله نهایی انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران از جمله موفقیت‌ها در این طرح است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب نیز گفت: تعداد روستاهای شرکت‌کننده در این جشنواره ۲۵ روستا و تعداد طرح‌های بارگذاری‌شده در سامانه ۱۲۸ طرح بوده است که روستای «ناچیت» از توابع شهرستان بوکان برگزیده این رویداد فرهنگی بود.

دیگر خبرها

  • بررسی زیرساختهای جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی در سال ۱۴۰۲ در آذربایجان غربی
  • تشدید بارش ها در روزهای پایانی سال
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۷ اسفند
  • (ویدئو) لحظه بوسیدن دست یک کارگر توسط روحانی معروف
  • نظارت بر بازار آذربایجان غربی در روزهای پایانی سال تشدید شود
  • آذری‌ها با سنت‌های ماه رمضان به استقبال سال نو می‌روند
  • نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال تشدید شود
  • تشدید نظارت بر بازارآذربایجان غربی در روزهای پایانی سال
  • ویژ ه برنامه های نوروزی صداوسیمای آذربایجان غربی