Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:استاندار ایلام با انتقاد از عملکرد مسئولان پتروشیمی ایلام از آنها خواست پروژه های در دست اجرا را هرچه زودتر به سرانجام برسانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، ظهر امروز (۲۹ آبان) در جلسه اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این استان، اظهار کرد: ذخائر عظیم نفت و گاز ایلام فرصتی کم نظیر را در اختیار استان قرار داده تا از این طریق بتوان فاصله ایلام را با استان های برخوردار کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ، با بیان اینکه در همین راستا نیز طی سال های اخیر سرمایه گذاری هنگفتی برای اجرای پروژه های مرتبط با حوزه انرژی در استان آغاز شده که یکی از آنها مجتمع پتروشیمی است، تصریح کرد: متاسفانه با وجود حمایت های لازم صورت گرفته آنگونه که باید پروژه های این مجتمع پیشرفت مناسبی نداشته و از برنامه زمان بندی عقب هستیم.

 

سلیمانی دشتکی، با اشاره به اینکه بخش نفت و گاز باید سهم بیشتری در روند توسعه و ایجاد اشتغال استان ایفا کنند و مردم ایلام انتظار دارند هرچه زودتر شاهد اثرگذاری پروژه ها در اقتصاد استان باشند، گفت:  تاخیر در روند فاز دوم پتروشیمی ایلام قابل قبول نیست و  مسئولان این شرکت باید هرچه زودتر نسبت به اتمام این پروژه اقدام کنند.

 

استاندار ایلام از مدیریت پتروشیمی ایلام خواست پیگیر اجرایی شدن طرح پ.پ ک. باشد در غیر این صورت از همکاری با این شرکت ممانعت خواهد شد.

 

سلیمانی دشتکی، در ادامه به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی، ابراز کرد: انتظار داریم در مرحله دوم طرح هایی که منجر به اشتغال زایی می شوند در اولویت پرداخت قرار گیرند.

 

وی، خاطرنشان کرد: بدون شک با نظارت مستمر بر مراحل پرداخت تسهیلات تا به سرانجام رساندن طرح ها نتیجه بهتر و ملموس تری از واگذاری تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی خواهیم گرفت.

پایان پیام/493

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی آذربایجان غربی بیرجند هفته وحدت ارومیه شیراز ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور هفته بسیج خراسان جنوبي استان همدان استان ایلام انرژی پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم گفت: رییس جمهور بر تکمیل پروژه مونوریل قم اعتقاد دارد، چرا که سرمایه گذاری قابل توجهی در این پروژه صورت گرفته است.

استاندار قم بیان کرد: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور بر این امر تاکید دارند که پروژه‌های نیمه کاره باید به اتمام برساند و در خصوص پروژه مونوریل قم نیز هزینه‌های زیادی صرف شده که در نهایت مردم باید از آن بهره برند.

آقامیری عنوان کرد: در حال حاضر پروژه مونوریل قم در ۴.۷ کیلومتر ۶۰ درصد پیشرفت داشته و مابقی آن نیز باید تکمیل شود.

وی تاکید کرد: دولت در تکمیل پروژه مونوریل قم عزمی جدی دارد و از ابتدای حضور من در استان قم تکمیل این پروژه در دستور کار بوده است و رییس جمهور هم بر تکمیل دو پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکید دارند.

استاندار قم عنوان کرد: ممکن است در سفر رییس جمهور به قم که طی روزهای آینده صورت می‌گیرد بازدید از آن در برنامه‌های رییس جمهور پیش بینی شود.

کد خبر 6094705

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن