Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه وزارت خارجه آمریکا، «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا در یک گفتگوی خبری در پاسخ به این سوال که با توجه به گزارش اخیر سازمان سیا و اذعان به نقش مقامات بلندپایه عربستان در ماجرای قتل خاشقجی، رویکرد آمریکا در قبال عربستان چه خواهد بود؟ پاسخ داد که اگرچه واشنگتن ۱۷ نفر را در ارتباط با قتل خاشقجی تحریم کرده است، اما این بررسی ها برای روشن شدن همه ابعاد ماجرا ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پمپئو در عین حال مدعی شده که عربستان نیز در جریان تحقیق پیرامون قتل خاشقجی با آمریکا همکاری می‌کند، هرچند به گفته وزیرخارجه آمریکا برخی از افراد تحریم شده از سوی واشنگتن در ماجرای قتل خاشقجی، افراد بلندپایه و پرنفوذ سعودی بوده‌اند.

وزیرخارجه آمریکا همچنین در توجیه مواضع ترامپ در ارتباط با قتل خاشقجی و تساهل کاخ سفید در برابر ریاض مدعی شد که برای دونالد ترامپ منافع آمریکایی‌ها در اولویت نخست قرار دارد و علاوه براین ریاض یک متحد مهم واشنگتن در برابر تهران است و برهمین اساس نیز ما مطمئن خواهیم بود که روابط مستحکم با عربستان همچنان مستحکم ادامه خواهد داشت.

روز گذشته نیز دونالد ترامپ در مواضعی مشابه مدعی شده بود که روابط گرم و نزدیک با عربستان همچنان پس از روشن شدن ابعاد قتل خاشقجی ادامه خواهد داشت، چون عربستان متحد آمریکا در برابر ایران است.

کد خبر 4465335

منبع: مهر

کلیدواژه: جمال خاشقجی دونالد ترامپ مایک پمپئو وزارت خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی

شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود.

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

دیگر خبرها

  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو